Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#69834Nespokojenost s technickou podporou DS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 36 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2023, před rokem

Jiří Filčev

Znění stížnosti

28.08.2023 ve cca 12.00 jsem se obrátil na technickou podporu Datových schránek - problém s odhlášením z důvodu změny IP adresy, který se vyskytoval na dvou různých lokalitách , operačních systémech, prohlížečích i s různými poskytovateli připojení. Jediné co mi byl schopen nabídnout arogantní pracovník je zkusit to jinde a při dotazu na jeho jméno zavěsil.


Produkt

Datové schránky


Požadované řešení

Obsadit technickou podporu lidmi, kteří dokáží pomoci a ty, kteří ne, neplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2023 12:30, před rokem

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.