Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.08.2023 ve cca 12.00 jsem se obrátil na technickou podporu Datových schránek - problém s odhlášením z důvodu změny IP adresy, který se vyskytoval na dvou různých lokalitách , operačních systémech, prohlížečích i s různými poskytovateli připojení. Jediné co mi byl schopen nabídnout arogantní pracovník je zkusit to jinde a při dotazu na jeho jméno zavěsil.
Datové schránky
Obsadit technickou podporu lidmi, kteří dokáží pomoci a ty, kteří ne, neplatit.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.