Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes po roce a půl 12.6.2015 jsem obdržel upomínku od této společnosti bez uvedení jména a telefonního kontaktu s vymáháním částky 655,-(500,- pokuta ,155 kč za dopravné) v případě nezaplacení mi vyhrožuji soudem.
V prosinci 2013 jsem u této společnosti objednal výrobek s jejich stránek u objednáky v poznámkách jsem uvedl že na zboží spěchám a chci si ho vyzvednout v Ostravě at mě kontaktují.
Bohužel ze strany obchodu nepřišla žádná odezva ani telefonická ani emailová až po 1O dnech přišel balík od uvedené firmy bez jakékoliv informace .To bohužel bylo pro mne pozdě .Zboží ,které jsem u nich objednal jsem si koupil v Ostravě u jiné firmy.
Hned ten den co poslali zboží na uloženku jsem jim psal email, protože telefonicky to nebylo možné se s nimi kontaktovat,proč poslali balík ,když jsem v poznámkách jasně uvedl že zboží potřebuji hned a že mě mají kontaktovat kde mají uvést dodání výrobku.Bohužel tak se nastalo.Od zaslání emailu jsem bral věc jako vyřízenou až do dnešního dne .
upomínka na jméno Filip Křenek
jsem vám ochotný zaplatit dopravné ,které stálo 56,- přes uloženku a max.10% z ceny výrobků 70,-celkem 126,-
pokutu ,kterou vy požadujete není adekvátní z důvodů nekomunikace s vaší strany
|
Tweet |
Je podstatné, co bylo uvedeno v poznámce připojené k objednávce. Pokud prodávající takový dodatek neodmítl a rozhodl se ze smlouvy plnit, ovlivňuje to obsah uzavřené smlouvy.
Jestliže bylo jasně vyjádřeno, že je kupující ochoten zboží zakoupit pouze v případě, že bude dodáno do určitého termínu, a vyplývá-li z tohoto požadavku, že kupující nemůže mít na opožděném plnění zájem, zaniká smlouva počátkem prodlení prodávajícího s dodáním. Zánikem smlouvy pak nastávají tytéž účinky, jako by kupující od smlouvy odstoupil. Spotřebitel by si neměl zboží ponechat, ale vrátit jej prodejci zpět.
Společnost Tomtop security s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se spotřebiteli. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel může svůj nárok nadále uplatňovat pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace je možné se obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.