Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na základě kladných recenzí a výborných ochutnávek, kdy dorty byly čerstvé a vláčné jsme se rozhodli u nich objednat svatební dort na den 23.8.2023.
Bohužel mě nenapadlo, jaká noční můra nás mohla potkat.
Dort přivezli úplně zmražený, od spodu praskal. Krém a jahody byly jako led a korpus tvrdý, suchý.
Naštěstí jsme sladký bar měli místní, přímo ze zámku Loučeň, který celou situaci zachránil a hosté se šli "dorazit" alespoň mini dezerty.
Po telefonu byla paní P silně nepříjemná, odkázala mě na e-mail, kde jsem žádala o 50% kompenzaci.
Nakonec mi bylo sděleno, že má kompenzace je neadekvátní a dál to se mnou odmítá řešit. Již nereaguje, telefon nezvedá, na zprávy neodpovídá.
Ráda poskytnu recenze od hostů a vyjádření vedení zámku Loučeň (byli rozhořčeni, že si takový produkt někdo troufl prodat a nastaly obavy, aby si dort se zámkem nikdo nespojoval).
S přáním krásného dne,
Dominika Schweizerová
Po tomto zdlouhavém a nepříjemném dohadování s paní P žádám kompenzaci v plné výši.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. V tomto případě se však jako nejvhodnější nárok jeví přiměřená sleva z kupní ceny.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Upečeme.cz s.r.o., Slunečná 423/6, 25064 Zlonín.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.