Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#69843Neprofesionalne výdajne miesto

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2023, před rokem

Júlia Juhásová

Znění stížnosti

Chcela by som upozorniť na neprofesionalne jedanie majiteľov vydajneho miesta, jedna sa konkrétne o: HP minimarket drogerie na Prahe 10. Počas vydávania si kľudne viedli osobny videohovor, čoho nasledkom bolo, že mi dali zlý balík. Nakoľko som sa veľmi ponáhľala zistila som to až keď som ho doniesla do prace a začala otvárať. Akonáhle som na to prišla, z tretiny otvorený som ho šla vymeniť za môj pričom ma stále presviedčali že to je môj. Jednalo sa o vietnamsky pár, ktorý vôbec neovládal češtinu a domluva bola veľmi ťažká. Chceli na mňa telefón, ktorý som im poskytla nakoľko to bola z časti moja chyba že som si neskontrolovala v rýchlosti meno na balíku. Presviedčali ma že im dávam neplatné číslo (z dôvodu že nerozumeli ze im telefon hlási že volajú inemu operatorovi). Po dlhom čase a veľmi veľa vyplytvanej energie zistili že číslo im dávam správne a a konečne som sa dopracovala k svojmu baliku. Pokiaľ bude mať majiteľ druhého balíčku nejaký problém nechcem za to niesť zodpovednosť, pretože mam pochybnosti o ich dôveryhodnosti.


Produkt

Výdajne miesto: HP minimarket drogerie Praha 10


Požadované řešení

Skontaktovať príslušné výdajne miesto a upozorniť ich, aby sa to už neopakovalo a dohliadnuť na to, aby sa druhy balík dostal do rúk správnemu majiteľovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 09:42, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2023 16:30, před rokem

Dobrý den, paní Juhásová, děkujeme za zpětnou vazbu, takové chování určitě není v pořádku. Moc se za to omlouváme. Prosíme vás o upřesnění trasovacího čísla zásilky ve formátu Z 123 4567 890 – číslo, které totiž uvádíte, nepatří naší společnosti. Rádi bychom situaci dále řešili, zjednali nápravu, ale potřebujeme k tomu správné číslo, abychom mohli dohledat, o které pracovníky výdejního místa se jednalo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:49, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.10.2023 17:36, před rokem


Júlia Juhásová

Hodnocení: