Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Paní kurýrka mi napsala že přijede mezi 12-14 hodinou. To že se někdo opozdí pochopím ale to že čekám do 15 hodin a stále se nikdo neozývá už nechápu. Paní jsem napsala slušnou zprávu zdali mám očekávat balíček ještě dnes, paní mi volala hned zpátky s tím že neodhadla trasu(to se taky dá pochopit). Nic méně paní přijela, zeptala se zdali jsem tu zprávu psala já a když jsem odpověděla že ano začala být nesmírně vulgární, nadávala mi že není moje služka a podobně, nacož jsem ji tedy poslala do háje že když ji tato práce nebaví tak ať to nedává tak na jevo. Už odcházím po mém pozemku směrem do domu a za mnou se stále ozývají nadávky? Toto opravdu nechápu. Ano chápu že toho máte hodně ale bylo by dobré, když už si tedy udělám volno abych byla doma na daný čas, aby v tom to časovém rozmezí tedy kurýr opravdu přijel, a nebo poslal zprávu s informací o opoždění. Opravdu nehodlám objednávat přes vaši firmu když pak paní přijede a i přes to že jsem ji můj dotaz zdali na ni mám tedy čekat napsala SLUŠNĚ, abych pak poslouchala její nadávky, a aby i přes několika metrovou vzdálenost na mě křičela. Doufám že se tento problém nějak vyřeší.
Aby se paní trochu zamyslela jak se zákazníky jednat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.