Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#69853Změna ceny potravin během dne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2023, před rokem

Láďa Ing. Ladislav Hrdlička

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 29.8.2023 jsem si koupil ve 12 hod. u rybího pultu lososa v akci za 25,90 Kč/kg. Nákup jsem zaplatil ve 12:07 hod. Až doma jsem zjistil, že mi bylo účtováno 31,90 Kč/kg. Asi ve 13:30 hod. jsem to reklamoval v recepci (dokonce volali na centrálu), ale tam jim potvrdili jen tu vyšší cenu. Nedalo mi to, přece nejsem blázen a šel jsem zpět k rybímu pultu, kde mi prodavačka ( která zůstala ještě z dopolední směny) potvrdila, že se ta cena zvyšovala a na pultě jsem ještě našel tu původní akční červenou cenovku 25,90 Kč/kg, kterou nestačili schovat. Až teprve s tímto důkazem a po rozhovoru s vedoucí směny mi byl rozdíl v ceně v recepci vrácen. Nevím, jak takovým případům v budoucnosti předejít, přece není možné, abych si v limitě času něco koupil za inzerovanou cenu a než dojdu k pokladně (asi za 7 minut) se to zázračně zdražilo. Přece si nebudu při každém nákupu dělat tzv." alibi" nebo fotodokumentaci, abych měl v ruce nějaký důkaz o inzerované ceně a všichni na mě nekoukali jako na blázna. Já bych to nazval klamání zákazníka. Rozdíl v ceně byl 88 Kč. Samozřejmě, kdybych já v této ceně něco v Kauflandu odcizil, tak na mě ostraha jistě zavolá policii.
Děkuji za vyjádření
Ing. Ladislav Hrdlička


Požadované řešení

Prosím o sdělení postupu, jak se zachovat třeba příště, abych si nemusel dělat fotodokumentaci cen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 13:06, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2023 16:41, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:44, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:23, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.