Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
23hod ho mi vzali do přepravy zasilku cca 6kg, v 1hod ráno tedy druhý den,jsem změnila doručovací adresu z důvodu hmotnost zásilky. Přišlo potvrzení, že adresa doručení bylo změněno z Rokycan na Jihlavu.
Druhý den tedy ráno přišla SMS, že mi budou doručovat balík mezi 14-16, ale bylo tam Rokycany. Cca 8hod bylo, rychlé jsem volala kurýrce, ona mi sdělila, že doručovací adresu sama změní na Jihlavu. Že to tam bude za 2dny, že to není problém. Celý den jsem byla v klídku. Večer mi přišla SMS že je balík v Parcel Shopu v Rokycanech. To ještě nebyla kurýrka ani ochotná zavolat, že to nepůjde a nejvíce mě naštvalo, že si odvezla balík do Shopu. Měla ho doručovat mezi 14-16 ke mě domů, když jo tedy jak slíbila neodeslala do Jihlavy. Byla jsem doma, čekala bych telefonát, že mi ho přiveze, neřesila to. Balík je těžký a chtěla jsem ho dodat do bytu. Když už ho tedy neposlala do Jihlavy, mohla mi zavolat a přivést ke mě domů do Rokycan. Tohle chování nechápu a podávám stížnost.
Jinak jasně mi řekla, že to nebude problém, že ho přepošlete přesměruje na Jihlavu a že tam bude za dva pracovní dny. Tak zase klam, musto toho mě balík čeká tam kde jsem ho vůbec nechtěla, je v Parcel Shopu v Rokycanech.
Číslo zásilky: 44684967163, PPL
Přeji si Prosím jen přeposlat na adresu do Jihlavy, jak mi bylo slíbeno kurýrkou, která mě oklamala.
A též aby si tohle kurýři nedovolovali, nějaký postih, ano, to se nedělá, mají odvádět svojí práci čestně a poctivě. Komplikují klientům život svojí klamavosti a neochotou, mají odvádět práci tak jak mají, nějaký postih určitě. Děkuji
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Informace podané zaměstnancem by tedy měly být pravdivé.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.