Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci reklamovat vyúčtování z důvodu neprovedení změny doručovací adresy na pobočce v Praze na Vítězném náměstí, kde jsem dokládala Op s dočasným Op a na změnu upozorňovala.
Zároveň došlo k ukončení smlouvy, po několika stížnostech a nespokojenostech, protože mi nebyla dána žádná lepší nabídka ani slečnou u přepážky. Zřejmě slečna na prodejně neuznala za vhodné změnu provést, když jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy.
Nicméně jsem pak musela platit penále u vymahací ag. B4B INKASSO s.r.o., protože poslední faktura byla doručena do 400km vzdáleného města od mého nynějšího bydliště. Měla jsem nastavené vyúčtování přes E-mail a ten také nedorazil, na dvou pobočkách mi bylo řečeno, že byl zaslán a určitě jej mám ve spamu, hledala jsem jej 2 dny a bez úspěchu. Až na třetí pobočce, kde mě také poslali na zákaznické centrum T-Mobile, mi bylo řečeno, že poslední vyúčtování ani nemuseli poslat. A také neposlali, což jsem se dozvěděla až na Zákaznickém centru v Praze 4.
O tom mě ovšem slečna při odstoupení od smlouvy také neupozornila, což si myslím, že má v popisu práce a já stále čekala E-mail. V domnění, že byly vyřízeny některé mé dřívější reklamace, jsem to nechala tak. Poté jsem byla měsíc a půl v zahraničí, tak jsem to opravdu neměla jak řešit a když jsem přijela hned mne kontaktovala vymahací ag.
Žádám o navrácení částky (200Kč) na můj účet nebo složenkou.
S pozdravem Alžběta Czerná
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit písemnou reklamaci vyúčtování. Je tak nutné učinit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.