Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bez žádného varování a bez toho, že bych něco neměl zaplaceno mi MND poslal výpověď, nechápu proč... Kvůli tomu mi chce ČEZ distribuce vyhrožuje o odebrání hodin a o černém odběru EE
Přihlásit do prosince u MND a tím pádem i přihlášení na ČEZ distribuce, do letošního prosince, pak přecházím k PRE
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že smlouvu může společnost ukončit výhradně písemnou formou, a to buď:
- vzájemnou dohodou, nebo
- výpovědí doručenou druhé smluvní straně s tříměsíční výpovědní dobou, která začíná běžet prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi , nebo
- odstoupením od smlouvy ze strany společnosti, pokud (a) spotřebitel bude opakovaně v prodlení s placením záloh nebo faktur a nezaplatí-li společnosti ani na výzvu v dodatečné lhůtě, (b) v případě spotřebitelova neoprávněného odběru komodity anebo (c) neukončí-li smlouvu s předchozím dodavatelem nejpozději do zahájení věcného plnění smlouvy s tímto novým dodavatelem, pokud k tomu nezmocnil přímo společnost, nebo
- odstoupením od smlouvy nesplní-li spotřebitel ani přes výzvu další povinnosti týkající se měřidla.
Pokud však nebyla naplněna žádná ze situací, která by společnost opravňovala k ukončení smlouvy, může spotřebitel na pokračování smlouvy trvat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.