Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69864ZAVÁDĚNÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2023, před rokem

Pavol Živčak

Znění stížnosti

Dobrý den jmenuji se Pavol Živčak a chci dát stížnost jako 02 si dělá se mně srandu zavádí mně miňa můj čas a dává nepravdivy informace a to už asi po šesté. Právě před chvílí mi volala, že sem byl vybrat, že mají poslední telefon Samsung galaxy bude to na splátky. Já jsem souhlasil a vše sme řešili asi půl hodinu a pak další telefon asi 10 minut. Vše bolo ok i když jsem řekl, že posledně mi to taky ponukali ale kvůli tomu že jsem Slovák a nemám tady prechodnej pobyt to nejde i když už tady žiju 10 let. Teď mně operatorka ujistila, že je to vše v pořádku, že když přijede kurýr stačí občanský průkaz a kartička poistenca.Za půl hodinu mi došlo že mám zaslat prefoceny papír o přechodném pobyte. Tedy zase lež a nepravdivé informace tedy to je už minimálně po stvrte. Předtím to bylo s routrem kde se vracel dva krát kurýr bez vyřízení. Teď dva krát mobil kdy je problém.Porad problémy s O2 kdy mi dva roky komolili jméno a nebyly schopni to opravit a pak jsem si nemohl vybrat router na prodejně proto že ve fakturaci jsem mněl jiné jméno a datum narození. A oprava trvala jenom 2 roky chápete to je tedy neskutečná ostuda a neschopnost. Taky jsem prosil několika krát o jiný fakturační termín proto že důchod mám k 28 v měsíci. Doteď mi to nezměnil a O2 hezký mi posílá upomínky které musím hradit neschopnosti operátorů který to nevědí nastavit. A dále platím upomínky opravdu už jsem promiňte za výraz **. S 02 pořád jenom problémy i když mám od vás tři služby. Svažuji, že to nemá u vás vůbec význam když se takhle ku mně chováte zavadite a dáváte nepravdivé informace a to už po několika krát!!!!Urcite taky nedám dobre reference o O2 mojim známým kamarádům a s lidmi které znám. Opravdu dnes to už byl vrchol s tím telefonem a téma upominkama. Já jsem vážně chory člověk s roztroušenou sklerózou v progresivním stavu a myslím že tohle chování a zacházení si od 02 společnosti nezasloužím!!! Těšil jsem se na vaše služby a taky telefon který mi slibujete už druhý krát a dokonce jsem zaplatil kauci ale vidím, že vaše společnost O2 není férova a profesionální. Tedy zvažuji co dál. S pozdravem Pavol Živčak přeji vám všem hlavně zdraví.


Požadované řešení

Mněli by jste vy vědět co máte dělat a jako se chovat zatím jste jenom ostudou. A co by jsem chtěl ten telefon na splátky to by mně hodně potěšilo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 14:56, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.

Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné.

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že nedostatek potvrzení o přechodném pobytu není problém k získání telefonu, měla by být tato informace pravdivá a telefon by měl být spotřebiteli poskytnut.

Pokud navíc společnost přislíbila spotřebiteli změnu fakturačního termínu, měla by tak také učinit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2023 13:37, před rokem

Dobrý den,
velice nás mrzí uvedená situace.
Aby bylo možné zakoupit telefon na splátky, tak musí žadatel mít potvrzení o přechodném či trvalém pobytu v ČR, je-li cizí státní příslušnosti.
Abychom se k celé situaci mohli relevantně vyjádřit a prověřit případné hovory, prosíme o doplnění čísla služby a data narození majitele pro ověření a identifikaci. Doplnění prosím proveďte na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Následně vše prověříme a budeme Vám dále reagovat.

Za možné komplikace se omlouváme.

S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:26, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:30, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.