Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#69866Neuznané plné plnění havarijní události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2023, před rokem

Martin Novák

Znění stížnosti

Dobrý den, nastala situace kdy jsem měl dopravní nehodu při níž došlo k poškození disku. nasledně jsem s naprostým klidem dal auto na opravu a tam to všechno začalo. Z Directu mi řekli že disk byl poškozem už při uzavření pojistky a že mi proplatí pouze 50% s čímž jsem samozřejmě nesouhlasil. disk měl při uzavřeni smlouvy mikro škrábanec od obrubníku který mě vubec netrapil ale ted je celý zničený. Při řešení cele situace (kdy jsem ještě doložil detailní fotografie disku i s datem asi dva dny před dopravní nehodou aby bylo vidět že disk byl v pořádku) mi v podstatě začali vyhrožovat že mi to nemusí proplatit vubec a že mužu být rad za 50%! Direct pojištovnu nemohu za žadných okolností doporučit a pokud možno vyhýbejte se obloukem.


Produkt

havarijní pojištění


Požadované řešení

plné proplacení havarijní události


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 15:04, před rokem

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2023 14:49, před rokem

V pojistných podmínkách je uvedeno, že nehradíme díly, které jsou poškozené při vstupu do havarijního pojištění. V rámci proklientského přístupu můžeme přistoupit k mimořádnému plnění a uhradit alespoň část nově vzniklé škody. V okamžiku, kdy klient není spokojený s průběhem nebo výsledkem šetření jeho škodní události, se může proti tomuto postupu odvolat a požádat o opětovné prošetření jeho škodní události. K prošetření celé situace potřebujeme znát číslo pojistné smlouvy, případně číslo škodního spisu, které nám klient může předat pomocí online formuláře zde https://www.direct.cz/online/podani-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:46, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 15:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.