Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Ubytování bylo sepsané jako first line, nebylo, před rezervovanou vilou je dům. V potvrzení rezervace mám pořád first líne, teď už to majitel u vás přepsal.
Bazén Nešlo použít cca 10 dní, první dny hodně chlóru (potvrzeno majitelem, mám zprávy z whatsup), potom nám řekl, že ok pro změnu žádný chlor a řasy, tedy 6 lidi má zničené plavky ( jenom plavky mojí manželky jsou 3.000Kč). Za tohle jsme dostali komplet kompenzaci 250e..
V inzerátu je/bylo, že dům má klimatizaci, která je ale pouze v jednom jediném pokoji ( na zbytek si prý mám otevřít okno)
V domě byly šváby
Booking.com reaguje, jen že mi nepomůžou a dál to řešit nebudou.
Mám chat na whatsup, kde majitel potvrzuje vše ohledně bazenu a každý den to protahuje, že to nejde použít
V rezervaci, které má přišla před pobytem je pořád informace, že se jedná o firstline, potom už to majitel změnil
https://www.booking.com/hotel/es/villa-mateo-in-the-first-line-of-the-ocean.cs.html?label=gen173nr-1BCAEoggI46AdIM1gEaDqIAQGYAQW4AQfIAQzYAQHoAQGIAgGoAgO4AqT4wKcGwAIB0gIkYWM5NjAzZjItY2NhYy00Yjc1LWE2MDctOWQyYzlhOGFhYjNl2AIF4AIB&sid=8f3c97d49f68b2baecc2ead70110eb02&aid=304142
Kompenzace
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Případnou reklamaci ubytování je třeba uplatnit přímo u jejího poskytovatele.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.