Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 31.8 jsem jela Kladno Gymnázium směr Veleslavín 13.40 bus c. 8969, mám litacku Praha a 1 a 2 pásmo, podle aplikace pod mi ukazovala částka 20 Kč, při nástupu jsem pipla litacku a dávala jsem 20 Kč. Pan řidič po mě požadoval 30 Kč. Jelikož jsem nechtěla zdržovat dala jsem 30 Kč. Myslím že by pan řidič měl jít na proškolení. Ani nejde o 10Kc ale o princip když toto uděla s více cestujícími tak to není úplně správné. Chtělo by to panu ridicovi vysvětlit.
S pozdravem Křížová
Vysvětlit a ponaučení řidiče o cenách
|
Tweet |
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.