Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Ztracená zásilka již 2 týden bez řešení a týden nulová komunikace!! Dovolat se vám nedá a mluví s vámi robot a přes mail jste komunikovali jen týden po tom se ozval že mi stále zásilka nedorazila. Teď již psán 3 mail a stále žádná odpověď!! Už nevím co a jak řešit. Nehledě na to že potřebovali popsat ne jen jak balík vypadá ale i to co se nachází uvnitř balíku, takže je jasný že kdyby ho našli tak zásilku i rozeberou, takže už něco jako poštovní tajemství apod. neexistuje..! Škoda jen že to nemá takovou hodnotu aby se to dalo řešit jinak!
Chci svojí zásilku a aby komunikovali!! Byl sem ochotný si pro to i zajed 300Km jenom tam takže 600km zpět abych ten balík získal jelikož je pro mě důležitý! Ale bohužel kde je zaplacený balík? to nikdo neví
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, tak jak zde již spotřebitel podle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Podle našeho názoru by se v tomto případě mělo postupovat podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku, který stanoví, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal. Podle § 1812 odst. 2 OZ platí, že k ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje. Jiné orgány jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Vernere, omlouváme se, jestli došlo ke ztrátě vaší zásilky. Pokud již situaci řešíte s naším zákaznickým servisem, vyčkejte prosím na instrukce kolegů. Ujišťujeme vás, že dělají maximum pro to, aby vaši zásilku dohledali. Jakmile budou mít více informací, ozvou se vám a navrhnou další postup, např. vyplnění reklamačního formuláře: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Standardně zásilky neotvíráme a jejich obsah nekontrolujeme, pouze ve výjimečných případech, např. pokud má zásilka poškozený obal, nebo jí chybí štítek. Pak máme dle našich Všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) právo do zásilky nahlédnout v zájmu toho, aby bylo možné dohledat, komu zásilka patří. Proto kolegové potřebovali popis obsahu. Věříme, že se brzy vše podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.