Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#69902Ztracená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2023, před rokem

Ondřej Verner

Znění stížnosti

Ztracená zásilka již 2 týden bez řešení a týden nulová komunikace!! Dovolat se vám nedá a mluví s vámi robot a přes mail jste komunikovali jen týden po tom se ozval že mi stále zásilka nedorazila. Teď již psán 3 mail a stále žádná odpověď!! Už nevím co a jak řešit. Nehledě na to že potřebovali popsat ne jen jak balík vypadá ale i to co se nachází uvnitř balíku, takže je jasný že kdyby ho našli tak zásilku i rozeberou, takže už něco jako poštovní tajemství apod. neexistuje..! Škoda jen že to nemá takovou hodnotu aby se to dalo řešit jinak!


Požadované řešení

Chci svojí zásilku a aby komunikovali!! Byl sem ochotný si pro to i zajed 300Km jenom tam takže 600km zpět abych ten balík získal jelikož je pro mě důležitý! Ale bohužel kde je zaplacený balík? to nikdo neví


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 11:13, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, tak jak zde již spotřebitel podle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Podle našeho názoru by se v tomto případě mělo postupovat podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku, který stanoví, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal. Podle § 1812 odst. 2 OZ platí, že k ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje. Jiné orgány jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2023 11:37, před rokem

Dobrý den, pane Vernere, omlouváme se, jestli došlo ke ztrátě vaší zásilky. Pokud již situaci řešíte s naším zákaznickým servisem, vyčkejte prosím na instrukce kolegů. Ujišťujeme vás, že dělají maximum pro to, aby vaši zásilku dohledali. Jakmile budou mít více informací, ozvou se vám a navrhnou další postup, např. vyplnění reklamačního formuláře: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Standardně zásilky neotvíráme a jejich obsah nekontrolujeme, pouze ve výjimečných případech, např. pokud má zásilka poškozený obal, nebo jí chybí štítek. Pak máme dle našich Všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) právo do zásilky nahlédnout v zájmu toho, aby bylo možné dohledat, komu zásilka patří. Proto kolegové potřebovali popis obsahu. Věříme, že se brzy vše podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:27, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:31, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.