Společnost


CAR RENT 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69910Neoprávněné zadržování opraveného vozu po dopravní nehodě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2023, před rokem

Martin Hlava

Znění stížnosti

Dne 1.5. došlo k dopravní nehodě. Oprava vozu proběhla z Havarijního pojištění (viník nehody) pojišťovna ČSOB. Vůz byl opraven autoservisem CAR RENT 24 s.r.o Oprava je hrazena z havarijního pojištění, servis je s touto informaci seznámen, faktura je vystavena tedy na pojišťovnu ČSOB. Po překročení lhůty 3 měsíce a po mnoha urgencích na pojišťovnu byl vystaven krycí dopis, kde je vyčíslena spoluúčast pro mě, hodlám zaplatit. Plus byly udělány srážky z důvodu špatného doložení položek, plus jedna položka je nad rámec zápisu výjezdního technika. Tyto položky nejsou ve faktuře proplaceny. A problém kde jsem já zákazník pojišťovny i servisu je kdo uhradí neproplacenou část faktury. Aktuálně běží odvolání na pojišťovnu pro přezkoumání rozhodnutí. Mám v tomto období nárok si auto vyzvednout? ( určitě uhradím servisu stanovenou spoluúčast ) Nebo má servis právo mé auto držet dokud odvolání k pojišťovně neskončí. Musím já jako zákazník doplatit rozdíl, který pojišťovna neuznala?


Produkt

Oprava osobního vozu z Havarijního pojištění


Požadované řešení

Moje představa o řešení je, uhradit vyčíslenou spoluúčast v servisu a svůj osobní automobil si vyzvednout. A následné řešení neplnění pojistného plnění ať dořeší servis, protože podle mého názoru pochybil a nesplnil všechny náležitosti vůči pojišťovně.
Taková je moje představa pokud na ní mám nárok.
Se servisem se sám nedokážu na tomhle domluvit, servis trvá na tom, že na jeho straně je vše v pořádku a nevidí důvod, aby ČSOB výplatu krátila.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 14:33, před rokem

Pokud společnost uhrazení dluhu, musí jej také prokázat. V tomto případě není sporné, že část dluhu bude hrazeno z havarijního pojištění a část ze spoluúčasti. Sporná část se týká srážek z plnění pojišťovny, u kterých však z popisu nemůžeme určit oprávněnost.

V případě, že je spotřebitel povinen uhradit určitou částku za opravu vozidla, je servis oprávněn vozidlo do zaplacení této částky zadržet.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud by spotřebitel nebyl spokojen s řešením situace s pojišťovnou, mohl by se v daném případě obrátit se na ombudsmana České asociace pojišťoven (což je možné vyplněním a zasláním tohoto formuláře: https://www.ombudsmancap.cz/files/CAP_OMBUDSMAN_formular_2021-1_FORM_I.pdf).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2023 16:39, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že problém byl vyřešen (více informací lze nalézt u stížnosti ID 70174 - viz odkaz zde: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/70174/kraceni-pojistneho-plneni).

Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.