Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#69918Podvodné jednání, uvádění v omyl na infolince

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2023, před rokem

Michal Rajnošek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rád bych Vás požádal a komentář k emailu níže který popisu nekálé praktiky společnosti Vodafone.

Po převzetí společnosti UPC se stalo následující.

Reklamuji vyúčtování Vašich služeb a účtování upomínek číslo plátce *** a jednání na pobočce a infolince Vodafone

V příloze naleznete potvrzení plateb za pevný internet v období 10/2022 - 7/2023 ze kterého je zřejmé že všechny platby jsem uskutečnil.
Přesto mi byli jsou účtovány poplatky a upomínky, které považuji za neoprávněné.

Služby jsem řádně ukončil (viz screen v příloze) na základě nespokojenosti s komunikací na infolince na pobočce, kdy mi bylo odmítnuto získat informace k vyúčtování a nebyly mi poskytnuty pravdivé informace a byl jsem uveden v omyl.

Na infolince mi operátor položil telefon bez zjevného důvodu což se opakovalo i dnes 1.9 kdy na moje dotazy k vyúčtování.

Podával jsem reklamaci k vyúčtování (viz screen v přiloze) která nebyla vyřešena a nebyl jsem informován o výsledku.

Rád bych podotknul že při telefonátu na infolinku při blokaci pevného internetu jsem nebyl informován o poplatcích spojených se znovu zapojením. Byl jsem uveden v omyl a neposkytnutí těchto informací mělo za následek účtování upomínek o kterých jsem nebyl informován a jsem obětí podvodného jednání.

Fakturu kterou považuji za neoprávněnou po výhrůžkách vymáhaní jsem dnes uhradil. Celková škoda která mi vznikla je 2126 KČ

Rád bych také zmínil že jsem služby objednával u společnosti UPC nikoliv u Vodafone.

V rámci oficiálního postupu přeposílám tuto komunikaci ta na ČOI, kterou budu případně žádat o součinnost.


Produkt

Pevný internet


Požadované řešení

Vrácení částky 2126 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 10:29, před rokem

V tomto případě došlo ke spojení společností UPC a Vodafone.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).

U společnosti Vodafone je možné reklamaci podat skrze kontaktní formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace, poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2023 13:34, před rokem


Dobrý den, pane Rajnošku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Společnost exUPC právně zanikla dnem 1. 4. 2020. O skutečnosti, že společnost Vodafone převezme společnost exUPC jsme informovali v únoru 2020 tímto oznámením:

„UPC se stává součástí Vodafonu, 1. 4. 2020 bude dokončen proces fúze sloučením společností UPC Česká republika, s.r.o., („UPC ČR“) a UPC Infrastructure, s.r.o., s Vodafone Czech Republic a.s. („Vodafone“) jako nástupnickou společností a všichni zákazníci UPC ČR se od 1. 4. 2020 automaticky stávají zákazníky Vodafonu. Ve stejný den vejde v účinnost nová úprava zákona o elektronických komunikacích, a to je také jeden z důvodů, proč měníme i obchodní podmínky. Více informací naleznete od 1. 3. 2020 na tam.je/zmena“.

Informace o této fúzi byla k dispozici volně na našich webových stránkách a byla komunikována i v médiích.

Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:04, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 15:14, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.