Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#69920Nepoužiteľný voucher

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2023, před rokem

Sebastian Tokoly

Znění stížnosti

Zdravím,
na slevomat-e som zakúpil voucher od spoločnosti cmkarting.cz.
Voucher obsahoval kód a QR.
V poslední deň platnosti som chcel voucher aktivovať a zarezervovať jazdu ale až na stránkach cmkarting som zistil že online rezervácia voucheru zo "slevomat.cz"
nieje možná.
Následne som skúšal niekoľko krát dovolať priamo na cmkarting a urobiť rezerváciu ale teleféon nikto nezdvihol a aj ked tvrdia že do 23:00 je to možné tak celý večer mi tvrdili ako sa to nedá. Takže mi prepadol voucher za 1500CzK ktorý odmietajú predlžiť.
Chápem že to bol posledný možný termín, ale stále som to chcel zarezervovať v termíne ktorý bol nimi daný.


Ďakujem za prípadnú odpoved.
S pozdravom,
Sebastian Tököly


Požadované řešení

Chcem vás poprosiť o pomoc bud s vrátením čiastky za voucher alebo predlženie vouchera. Prípadne vystaviť nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 14:36, před rokem

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.

Dodavatel (v tomto případě tedy provozovatel webu cmkarting.cz) je povinen dodat věc či službu ve shodě se zprostředkovanou smlouvou a bez právních a faktických vad. Pokud tedy byl dodán voucher, který nebylo možné použít v souladu se smlouvou, jednalo by se o vadné plnění.

Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit (např. pokud by dodavatel prohlásil, že vadu neodstraní. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.

V tomto případě se však domníváme, že voucher nemusel být uplatnitelný online a v takovém případě by se nejednalo o vadné plnění.

Na stránkách Slevomatu je uvedeno upozornění, že voucher je možné využít od pondělí do pátku od 11:00 do 18:00.

Společnost provozující web cmkarting.cz však uvádí, že provozní doba je do 23 hodin (v neděle do 22). Telefonovat do haly na číslo uvedené na stránkách společnosti by tak mělo být možné v rámci provozní doby.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Spotřebitel se případně může obrátit na podnikatele s žádostí o prodloužení voucheru, ten však nemusí spotřebiteli vyhovět, jelikož na prodloužení voucheru nemá spotřebitel právní nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2023 11:39, před rokem

Dobrý den, pane Tököly,

je mi líto, že se nepodařilo Váš voucher využít.

Pro jeho uplatnění bylo potřeba dostavit se na provozovnu CMKarting, voucher předat obsluze a následně vyčkat, až bude volná dráha. Jízdu v tomto případě opravdu nebylo možné dopředu rezervovat (ani telefonicky, ani online), což je v souladu s informacemi, které byly v nabídce a v samotném voucheru uvedeny.

Je mi líto, že došlo k nedorozumění a do provozovny se Vám nepodařilo dovolat. V budoucnu se na nás, prosím, neváhejte obrátit, rádi Vám se vším pomůžeme. Na telefonu jsme pro Vás každý den od 8 do 18 hodin.

Jsem rád, že se nám podařilo situaci po e-mailu vyřešit refundací, v rámci které Vám byla vrácena zaplacená částka v plné výši zpět formou kreditů na Váš profil na Slevomatu. Věřím, že Váš další zážitek již proběhne bez problémů a k Vaší naprosté spokojenosti.

Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.

Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:53, před rokem

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2023 12:28, před rokem


Sebastian Tokoly

Potvrdzujem, a dakujem za vyriešenie ako D-testu tak aj spoločnosti Slevomat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.12.2023 13:29, před rokem

Nemáte zač, jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci.

Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:18, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.