Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes v sobotu 2.9.2023 jsem cestovala linkou 39 v 17:35h z Fugnerova ulice.V zatáčce před teplárnou jsem si zazvonila na znamení.Napis Stop nad dveřmi blikal. Řidička nezastavila !!! A jela dál.Protáhla jsem se mezi lidma k řidičce,ta na mě začala řvát,že jsem zvonila až v zastávce,což není pravda. By mě teda zajímalo,na co jsou ty tlačítka,když řidička nezastaví.
Linka 39 ,odjezd 17:35 z Fugnerova
Paní by si měla dojít na oční.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.