Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69940Nezastavení v zastávce na znamení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2023, před rokem

Ivana Pelantová

Znění stížnosti

Dnes v sobotu 2.9.2023 jsem cestovala linkou 39 v 17:35h z Fugnerova ulice.V zatáčce před teplárnou jsem si zazvonila na znamení.Napis Stop nad dveřmi blikal. Řidička nezastavila !!! A jela dál.Protáhla jsem se mezi lidma k řidičce,ta na mě začala řvát,že jsem zvonila až v zastávce,což není pravda. By mě teda zajímalo,na co jsou ty tlačítka,když řidička nezastaví.


Produkt

Linka 39 ,odjezd 17:35 z Fugnerova


Požadované řešení

Paní by si měla dojít na oční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2023 08:42, před rokem

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.