Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dne 18.7.2023 jsme se vydali vlakem do Chorvatska, hned po vkročení do našeho kupé bylo na první pocit jasné, že klimatizace nefungovala, dle stewarda byl přehřátý vagón. (Od čeho ta klimatizace asi je?) Steward měl očividně pravdu, když někdy noci u Slovinských hranic začala klimatizace fungovat až tak, že v kupé byla taková zima, že ani deka nepomohla. Samozřejmostí nejen v kupé byl nepořádek, vlasy na zemi, zašlá špína na koberci byla ve všech vagónech viditelná hned na první pohled, okno očividně nikdo taky delší dobu nemyl, takže jinak nádherný výhled kazilo špinavé okno, ale to už člověk zas tak neřeší. Další problém nastal, když jsem si chtěl objednat kávu, kterou prý pod 18 prodat nemohou, vy do ní snad přidáváte alkohol, nebo co? Pak následovala cesta návazným autobusem do Splitu, řidič očividně nemá rád teplo, tak klimatizaci nastavil na 18,5°C, ale lepší než kdyby nefungovala, cestu tam stále hodnotím spíše kladně.
dne 24.7.2023 nás ale čekala cesta zpět ve stejném kupé a vagónu, cesta návazným autobusem byla bezproblémová, dojeli jsme do Ogulinu, chvilku počkali na vlak, ten následně v 35°C vedru přijel, nastoupili jsme a nestačili se divit, ve vlaku bylo takové vedro, že člověk nemohl pomalu ani dýchat, měli jsme s sebou 82 letou babičku, snad si dokážete představit, jaké to pro ni bylo a nejen pro ni, snažili jsme se domluvit s docela arogantním stewardem zdali by jsme mohli do jiného kupé, kde by klimatizace šla ale on se o tom vůbec nechtěl bavit, odpověděl, jen že v noci půjde. Já sám jsem díky tomu, že v Chorvatsku vlak spíše stál (nebo jel pomalu) než jel (tak se moc nehýbal vzduch...), tak jsem asi po 1,5h dostal úpal, skončil v horečkách a snažil se nějak přežít v tom vedru. Babička na tom později byla dosti podobně. Při našem dalším snažení nám steward nabídnul jen něco k pití a šel dál, dále během cesty se k nám nešel ani zeptat zdali by jsme si něco nedali, možná mu bylo trapně za jeho chování. Jediné co, tak ráno přinesl uraženě 3 croissanty, to bylo vše, pak ještě nabídl kávu a čaj... Nesmím opomenout, že ve vlaku a v kupé byla stále ta samá špína, zřejmě někdo uklízel velmi detailně... Klimatizace fungovala opět v noci a díky bohu, díky horečkám mi bylo i tak vedro.
Jízdu jsem reklamoval přímo u RJ, kde mi byla přiznána kompenzace 25% na zpáteční cestu, při cestě tam dle vyjádření RJ vše fungovalo a neměli nahlášenou žádnou poruchu a dál se o tom nechtěli bavit, ačkoliv při cestě tam i zpět byly ve vlaku skoro totožné problémy.
Č. Jízdenky 3971282081
Sleva (kompenzace) i na jízdenku tam, jelikož se i při cestě tam vyskytovaly podobné problémy jako při cestě zpět…
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.