Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69949Špatně čitelné cenovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2023, před rokem

Jiří šolín

Znění stížnosti

Od zavedení elektronických cenovek, nelze přečíst váhy zboží, cena za kus a veškeré doplňující informace, které úmyslně píšete drobným písmem a navíc na písmena úmyslně používáte úplně světlý odstín šedé , který splývá s bílým pozadím.
Dne 28.8.2023 jsem požádal vašeho zaměstnance o sdělení váhy pečiva, cenovka navíc umístěna za plexisklem tudíž cena byla špatně čitelná a váha zboží nečitelná,
váš zaměstnanec prohlásil že váha je 100g a dále se vybavoval se svojí přítelkyni, což jsem nakonec zjistil pomocí foťáku na mobilu, že není pravda.

Šolín Jiří


Požadované řešení

zvětšení velikosti písma na cenovkách a použití černé barvy na písmo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 08:06, před rokem

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2023 12:20, před rokem

Dobrý den, Šolíne, mrzí nás situace, která se stala na naši prodejně. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400 nebo na e-mail hotline@lidl.cz. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:42, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:32, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.