Společnost


Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69952Pokuta udelená neprávom

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2023, před rokem

Dominika Kostalova

Znění stížnosti

Dobrý deň, dnes 3.9.2023 mi bola udelená pokuta na stanici Muzeum v sume 1000KČ v čase 13:30 napriek tomu že som mala platný cestovný doklad v pásmach O, B, 1, 2 nebo B, 1, 2, 3 max 60 min. v pásmech P, O, B 90 minút. Tento cestovný doklad bol zakúpený 3.9.2023 v čase 12:30 v pásme 2, 3. Žiadam o vysvetlenie dôvodu udelenia tejto pokuty, ktorá bola podľa informácií na internetových stránkach pod.cz udelená neprávom. Požadujem vrátenie plnej sumy pokuty.


Požadované řešení

Návrat plnej sumy udelenej pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 08:12, před rokem

Pokud nedošlo k porušení právních předpisů, resp. přepravních podmínek společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, ze strany spotřebitelky a pověřená osoba přesto udělila stěžovatelce pokutu, je tato stěžovatelka oprávněna pokutu rozporovat.

Pokud pokuta byla uhrazena na místě v blokovém řízení, tak se stěžovatelka zpětně nemůže proti tomuto jednání bránit. Může se však na dopravní podnik obrátit s návrhem na zahájení přezkumného řízením z důvodu neoprávněného uložení pokuty, popř. jako další krok je možná obrana prostřednictvím soudu.

Pokud pokuta nebyla uhrazena na místě v blokovém řízení, mělo by proběhnout správní řízení, ve kterém by měla stěžovatelka namítat neoprávněnost uložené pokuty.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:37, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.