Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#69953Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2023, před rokem

Bedřich Beníček

Znění stížnosti

Dobrý den,
připojuji se k dalším nespokojeným zákazníkům přepravce LeoExpress. Zakoupil jsem si online jízdenku, kterou jsem zaplatil kartou v korunách českých. Jízdenku jsem asi po 10 dnech stornoval a přepravce mi nevrátí peníze,ale přičetl mi kredity, které jsou časově omezené. Jízdenky byli 12 dnů před odjezdem. Vůbec nechápu proč mi dávají nějaké leo kredity, když jsem platil v českých korunách. Jak mám leo kredity využít, když nejbližší spoj leoexpresu kvůli zrušení návaznosti mám cca 110 km od domova. České dráhy mají také svůj program, ale nezaznamenal jsem problém při stornu a peníze vrací na účet, Regiojet je také bez problémů, to samé i Arriva. Při stornu jízdenky jsem dostal na výběr, zda budu chtít peníze vrátit na účet se stornovacím poplatkem nebo je budu chtít vrátit v kreditech, vybral jsem si vrácení v korunách.


Produkt

Leo express jízdenky


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet ze kterého byla kartou jízdenka placena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 08:15, před rokem

Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2023 12:00, před rokem

Vážený pane Beníčku, je nám líto, avšak v případě nákupu jízdenky pod registrovaným emailovým účtem ve Smile Club věrnostním programu lze jízdenky stornovat pouze do leo kreditu, jak je uvedeno ve smluvních přepravních podmínkách i v podmínkách věrnostního programu. Náš věrnostní program je dobrovolný, nákup jízdenek není podmíněný registrací, předpokládá se, že když se do něj zákazník zaregistruje, podmínky si přečetl a vyjádřil dobrovolný souhlas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 11:04, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 14:24, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.