Společnost


ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69956Neoprávněné naúčtováný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2023, před rokem

Ondrej Zákopník

Znění stížnosti

Zdravím, dnes jsem jel okolo benzinové stanice Orlen u Osic smer Hradec Králové. Byl jsem si zakoupit cigarety velké červené chesterfield a všiml jsem si ze na cigaretách na kolku je stará cena před zdražováním a prodávají za nové ceny.


Produkt

Cigarety velké červené chesterfield


Požadované řešení

Uvést stejnou prodejnu cenu cigaret jako na kolku.
Popřípadě provést a zjistit kolik takových cigaret bylo prodáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 08:35, před rokem

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. prostřednictvím:
- tel.: 800 102 800 (Po-Pá 6:00 - 22:00; o víkendu 8:00 - 20:00),
- e-mailu: info@orlenbenzina.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 09:28, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:44, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.