Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
Dne 2.7. jsem objednala zboží přes e-shop Anareus.cz a současně jsem chtěla využít služby společnosti TWISTO pro úhradu za zboží . Ale asi do hodiny mi e-shop oznámil, že zboží není skladem, objednávku jsem tedy zrušila v e-shopu a také jsem poslala informaci na společnost Twisto, že objednávka je stornována, ať tedy zruší platbu.
Twisto mi na tuto informaci nereagovalo, místo toho mi posílá upomínky na úhradu poplatků. Již několikrát jsem jim posílala důkaz, že objednávka byla stornována. Několikrát jsem volala na Twisto, vždy mi jen slíbili, že to vyřeší co nejdříve. Ale nestalo se tak a znova mi poslali urgenci na platbu s tím, že pokud nezaplatím, vzniknou také nějaké sankce navíc. Znovu jsem jim volala a posílala maily jako důkazy. Znova poslali urgenci o uhrazení částky. Do dnešního dne to není vyřešeno. Dnes je 03.09.
Prosím o pomoc s touto situací. Děkuji mockrát.
Edita Elgrová
Písemné potvrzení od společnosti Twisto, že objednávka je zrušena a že po mě již nepožadují žádnou platbu, ani jiné sankce.
|
Tweet |
Uzavřením smlouvy o Twisto Pay obchodník postupuje nebo se zavazuje postoupit svou pohledávku na společnost Twisto. V případě, že postoupení pohledávky není právně možné, uzavřením smlouvy o Twisto Pay společnost přebírá dluh, s čímž uživatel uzavřením smlouvy o Twisto Pay souhlasí.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost Twisto payments a.s. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Nereaguje-li společnost na e-maily nebo telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis je možné zaslat na adresu sídla společnosti: Twisto payments a.s., Újezd 450/40, 11800 Praha.
Případné spory mezi spotřebitelem a společností Twisto payments a.s., platební institucí lze řešit i mimosoudně, a to prostřednictvím Finančního arbitra (Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, http://www.finarbitr.cz/), který řeší i spory mezi spotřebiteli a finančními institucemi poskytujícími platební služby.
Pěkný den! Omlouváme se za vzniklou situaci. Bohužel na straně e-shopu nastala technická chyba, kvůli které jsme vaši platbu nemohli stornovat. Nicméně jsme vám několikrát prodloužili splatnost a celou situaci s vámi aktivně, i telefonicky řešíme. Věříme, že brzy bude technická chyba ze strany e-shopu napravena a my budeme moci tuto transakci k vaší spokojenosti uzavřít. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
e-shop mě informoval, že peníze poslali na účet Twista ihned po stornování objednávky, dne 7.7.
Promiňte, ale aktivně to tady celou dobu řeším akorát já. Od Společnosti Twisto jsem dostávala pořád jen upomínky k placení. Vždy jsem musela JÁ zavolat a já s vámi řešit několikrát znovu a znovu. A znovu celou situaci vysvětlovat. Až po zveřejnění výše uvedeného příspěvku na těchto stránkách jste mi poprvé sami od sebe tedy - aktivně - poslali informaci do mailu (dne 12/09), že se to řeší, ale stále není vyřešeno.
Tedy k dnešnímu dni, stále není vyřešeno.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.