Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Nemohu se smířit s tím, že jsem byla asi podvedena. Bylo mi doručeno objednané zboží (objednávka 1392)
Dr.Bobo Power Pro (zdravotní podložka), počet ks jeden za cenu 799,- Kč.
Objednáno 9.8. 2023 a dodáno 11.8. 2023. Dne 14.8.2023 jsem se rozhodla zboží vrátit, protože není pro mě vhodné.
V obchodních podmínkách se firma odvolává, že mám využít jejich info@drbobo.cz, že mi sdělí, na jakou adresu zboží vrátit. Nedopatřením se mi objevila v info firma DIVIO HOME s.r.o., depo GLS. Ti se mi ozvali, že zboží není jejich. Zboží mi bylo vráceno na mou adresu. Marně se domáhám na firmu Dr.Bobo.cz alespoň mailem dovolat, protože zboží chci
v každém případě vrátit, i když jejich mlčením prošla 14-denní lhůta pro vrácení. Dnes jsem opět navštívila jejich obchod na našla jsem zde odpověď" Tento obchod není k dispozici".
Celkem jsem odeslala dva maily 14.8. a 25.8.
Je naděje, že firmu donutíte semnou komunikovat?
Dr.Bobo.cz Power Pluse Pro , solfit, model No: YQL-001, 2x AAA battery 1,5V not included(baterie nedodány).
Sdělení adresy, na kterou mám zboží zaslat a vrácení peněz v částce 799,- Kč na mou adresu:
Kamená Zdeňka, ***
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Shopnova s.r.o., Čujkovova 1714/21, 70030 Ostrava. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za prodlevu a nekompetentní reakci na Vaše e-maily.
Náš systém a administrace měly dlouhotrvající výpadek, který vyústil v krátkodobé deaktici internetového obchodu.
Celá situace nás velice mrzí a uděláme vše proto, aby byl Váš požadavek ihned vyřešen.
Prosíme Vás tímto na opětované zaslání e-mailu s číslem objednávky a také číslem Vašeho bankovního účtu pro okamžité vrácení zaplacené částky.
Výše uvedené informace zašlete na info@drbobo.cz
Omlouváme se za vzniklé komplikace,
Tým drbobo.cz
Děkujeme společnosti za součinnost.
Spotřebitelka nám potvrdila zaslání svého čísla účtu společnosti. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby po obdržení peněz mohla stížnost uzavřít a ohodnotit.
Dobrý den.
Do dnešního dne mi firma na sdělený účet peníze nevrátila. To, že peníze vrátí mi sdělili 18.9.2023. Tehdy jsem i Vás o tomto kroku informovala. Dnes je 29.9. 2023 a opět dělají mrtvého brouka.
Prosím, je možné jim zaslat připomenutí z Vaší firmy?
Děkuji za pomoc.
S přáním pěkného dne
Kamená Zdeňka, Mikulov, Husova 192/16, 692 01.
Děkujeme spotřebitelce za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, kterou žádáme o informaci, z jakého důvodu peníze nebyly vráceny a kdy tak bude učiněno.
Dobrý den, ze strany společnosti je věc vyřízena, peníze byly vráceny na účet zaslaný e-mailem.
Vracení peněz probělo ihned, ale celý systém vrácení peněz může až 5 pracovních dní.
K datu 3.10.2023 vidíme, že jsou peníze připsány na účet spotřebitele.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
Dobrý den. Omlouvám se, že se ozývám až nyní. Neměla jsem možnost k připojení na synův účet (jsem mimo bydliště). Potvrzuji, že 2.10.2023 má částku 799,-Kč na účtě. Tímto je má záležitost vyřízena.
Ještě jednou Vám mnohokrát děkuji za pomoc.
S přáním pěkného dne
Kamená Zdeňka.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.