Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.9.2023 jsem si šel do boxu vyzvednout zásilku, neotevřela se mi dvířka, volal jsem okamžitě na jejich linku, kde mi bylo sděleleno, že mi zásilku uloží k vyzvednutí na nejblžší poště, poslali mi potvrzovací mejl:
"Popis: Zákazníkovi se po zadání kódu neotevřely dvířka, balík zůstal v boxu, přesto systém sledování uvádí vyzvednutí zásilky. Prosím balík uložit na poště.
Řešení:
Alzu jsme požádali o uvolnění zásilky, svozové depo obdrží pokyn zásilku uložit na ukládací poštu. Avízo nepřijde, nutné sledovat historii na webu.
Pošta ovšem zásilku vrátila zpět odesílateli. Podal jsem, reklamaci a stížnost, volal jsem opět na jejich linku, kde mi bylo sděleno, že se mám domluvit s prodejcem, tím pádem bych musel zaplatit znovu poštovné.
Reklamaci mi zamítli jako neoprávněnou!
Myslí to pošta opravdu vážně, aby jejich zákazníci, kteří zaplatili za jejich služby, místo toho, aby napravili co nesplnili, za ně řešili zákazníci, k dnešnímu dni zásilku stále nemám.
NB2234145833C
Okamžité vyzvednutí u odesílatele a doručení adresátovi.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.