Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69968Po víc jak roce přišel balík,ten vyhrožují vymahaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2023, před rokem

Lucie Vrbová

Znění stížnosti

Dobrý den,v lednu 2022 jsem objednala sklo na hodinky. Balík mi byl doručovan letos v srpnu. Balík jsme nepřevzala,už mi to bylo k ničemu. Hodinky už nemám a bylo to na dobírku. V obchodních podmínkách mají uvedeno,že doručení a smlouva je platná do 365 dní. To nedodrželi. Včera večer mi přišel email,že do 14dni mám uhradit 149kc jinak mě dají k soudu. Prý jsem porušila smlouvu. Oni ji porušili už ti ,že zboží nedostali ani za těch 365 dní. Mám platit nebo co mám vlastně dělat? Na moje emaily nereagují. Dekuji


Produkt

Ochranné sklo na hodinky Huawei


Požadované řešení

Ráda bych aby icell přestal vyhrožovat a alespn se omluvil za porušení smlouvy a nechtěl žádné peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 11:03, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitelka však podle popisu stížnosti v tomto případě od smlouvy neodstoupila.

Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat navíc i škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).

V tomto případě je však v obchodních podmínkách společnosti uvedeno, že maximální doba dodání a platnost kupní smlouvy je 365 dní, přičemž do této doby musí být objednávka vyřízena nebo zrušena. Spotřebitelka se tak po uplynutí této doby mohla oprávněně domnívat, že smlouva byla zrušena.

Pokud společnost smlouvu nezrušila po uplynutí této doby, porušila tím vlastní obchodní podmínky. Spotřebitelka by tak mohla žádat uhrazení škody z toho vzniklé (např. proplacení výdajů spojených s pohledávkou).

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti #EXPERT4YOU s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 18:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.