Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
zdravim, zaplatil som si skusobne obdobie na tyzden za 4 eura a nechcem,aby mi automaticky preslo na mesacnu platbu,ale chcem po tom tyzdni zrusit konto a neplatit dalej, pisal som uz aj cez ich formular 4 sravy a doteraz nenam od prevadzkovatela odpoved,ci akceptuju a splnia moju poziadavku. mam velke obavy,ze mi stiahnu z uctu eura za sluzbu,ktoru nechcem... 2.9. 2023 som zaplatil a malo by to skoncit 9.92023. nech to aj v tomto datume skonci a nic dalej neplatim
zrusenie konta a zrusenie automatickej obnovy.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň.
Potrebujeme k vyhľadaniu a kontrole požiadavky užívateľa profilovú prezývku a registračný email. Pokiaľ nám už užívateľ písal na podporu našej stránky tak jeho požiadavka už bola vyriešená a sťažnosť považujeme za bezpredmetnú.
V obchodných podmienkach máme uvedené:
Vaše dotazy a požiadavky budú zodpovedané, vyriešené v pracovné dni v čase od 09:00 do 17:00 hodín.
Ďakujeme.
Spotřebitel nás informoval, že mu byla společností zaslána odpověď o zrušení zkušebního období a předplatného. Protože dle jeho zprávy považuje stížnost za vyřešenou, uzavíráme ji s dosažením dohody stran.