Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prošlé ovoce a potraviny v Lovosicích v obchodním domě BILLA .Je nehorázné jak se chová sekuryty k výkonu služby v prošlemu zboží, které má končit v popelnici ,tak je nabízeno od sekurity za poplatek? dalším lidem a jsou to plné automobyli.Již jsem několikrát zachytil paní sekuryty, která to nadále praktikuje a šíří zas další nemoce kterými se asi měla zajímat hygienické stanice. Doufám že dojde k nápravě a bude této paní sekurity vyřešeno zakázáno nadále toto praktikovat. Jsou nahrané videa které je možné doložit kde je pani zachycena s auty.
Domluvíte paní ať to už nedělá, neboť šíří opět nějakou nemoc.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Datum minimální trvanlivosti se uvádí slovy "minimální trvanlivost do…" obsahuje-li datum uvedení dne a v ostatních případech „minimální trvanlivost do konce …“. K údajům „minimální trvanlivost do …“ a „minimální trvanlivost do konce …“ se připojí buď vlastní datum, nebo odkaz na místo, kde je datum uvedeno na etiketě nebo obalu. V případě potřeby se tyto údaje doplní údajem o nezbytných podmínkách pro uchování, jejichž dodržení umožní zajistit uvedenou trvanlivost.
Datem minimální trvanlivosti se většinou označují potraviny, které se rychle nekazí. Příkladem mohou být konzervy, sušenky, čokoláda, nápoje, těstoviny atp.
Potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti lze uvádět do oběhu, pouze pokud jsou zdravotně nezávadné a pokud jsou jako prošlé označeny a odděleně umístěny (označení slovem "sleva", "akce" není v žádném případě dostačující). Po ukončení data minimální trvanlivosti výrobce nezaručuje chuťové a výživové kvality výrobku. Odpovědnost za zdravotní nezávadnost potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti přebírá prodejce.
Existují potraviny, které nemusí být označeny datem minimální trvanlivosti ani datem použitelnosti. Jedná se o čerstvé ovoce a zeleninu, houby, nijak neupravené konzumní brambory, lihoviny a ostatní alkoholické nápoje s obsahem alkoholu nejméně 10 % objemových, víno, pekařské výrobky, které se spotřebují do 24 hodin po výrobě, jedlá sůl, cukr v pevné formě, žvýkačky, ocet.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.