Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již dlouho jsme nezažili tak hororové ráno. Všichni víme, o kolik vzrostl počet žáků a středoškoláků.
Doprava mezi Benešovem a Vlašimí zkolabovala. Jel pouze jeden vagon, neuvěřitelné. Některé děti se do vlaku na dalších vesnických zastávkách už nedostaly. Bylo by možné navýšit kapacitu, jeden vagon v dnešní době již opravdu nestačí. Autobusy toto neřeší, to prý bylo ještě horší....
Čápová
Navýšit počet vagonu, jezdí pouze jeden...
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.