Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70018Nepříjezd autobusu 720

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2023, před rokem

Adam Kučera

Znění stížnosti

Autobus 720

5.září 2023 z Prahy do Mladé Boleslavi. Vůbec nepřijel v aplikaci idos se zobrazuje jako na cestě na další zastávku.

Jedná se o pokus společnosti ČSAD, jak ušetřit náklady v nasmlouvaný spojích v rámci PID?

Většina ostatní cestujících musela využít o 15min pozdější, který nejede na všechny zastávky. (Linka 412)


Požadované řešení

Kompenzace jízdného v rámci PID, prodloužení času stráveného na cestě v hodinové sazbě zaměstnání. Rád doložím postup výpočtu a oprávněný nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 08:32, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 10:27, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 08:52, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.