Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Autobus 720
5.září 2023 z Prahy do Mladé Boleslavi. Vůbec nepřijel v aplikaci idos se zobrazuje jako na cestě na další zastávku.
Jedná se o pokus společnosti ČSAD, jak ušetřit náklady v nasmlouvaný spojích v rámci PID?
Většina ostatní cestujících musela využít o 15min pozdější, který nejede na všechny zastávky. (Linka 412)
Kompenzace jízdného v rámci PID, prodloužení času stráveného na cestě v hodinové sazbě zaměstnání. Rád doložím postup výpočtu a oprávněný nárok.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.