Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pres ceskou postu zasilame pravidelne ale mi uly rok nam nebylo proplaceno nekolik dobirek. Cca to dela 2500- 4500 kc. Napred nam bylo sdeleno ze na reklamaci je brzo. Pote bohuzel doslo ke ztrate podaciho listku. To je ale preci uplne jedno kdyz zname presny den odeslani ai jmeno zakazniku. Penize lezi na ucte ceske posty a my je nejspise jiz nikdy neuvidime. Jednu dobirku nam dokonce dluzi jiz rok a pul ve vysi 777 kc. Ale nikoho to nezajima. Tak snad jim penize poslouzi
Nevyplaceni doberecne castky
Vyplaceni doberecne castky i preato ze jedine co muzeme dolozit je datum a jmeno komu byla zasilka odeslana. Vcetne presne castky
|
Tweet |
Využití dobírkové služby je upraveno v článku 20 poštovních podmínek.
Odesílatel určuje, zda má být vybraná dobírková částka vyplacena podnikem jemu nebo jiné jím určené osobě a zda má být vyplacena v hotovosti nebo převodem na určený účet. Pošta by tedy měla peníze buď ihned po vybrání připsat na účet odesílatele, nebo mu je vyplatit v hotovosti na základě pouhé identifikace jako osoby příjemce.
Podnik vyplatí dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybral. Lhůta pro výplatu v hotovosti se považuje za dodrženou i v případě, že podnik v této lhůtě adresáta k převzetí dobírkové částky u příslušné pošty vyzve nebo dobírkovou částku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.