Společnost


Seznam.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70027Odcizení e-mailu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2023, před rokem

pongo koloman

Znění stížnosti

Dobry večer chtěl bych oznamit odcizeni meho emailu , je to už dil a jde videt když chci změnit heslo že tam je cizi email i telefoni čislo


Požadované řešení

jestli by šlo ten učet ziskat a nebo ho bloknout aby dotični nemohl muj byvalí učet zneužívat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 13:55, před rokem

V uvedeném případě doporučujeme kontaktovat přímo poskytovatele služby - tedy společnost Seznam.cz, neboť při řešení stížnosti budou potřeba citlivé údaje spotřebitele - domníváme se tedy, že nebude možné (ani vhodné) řešit stížnost přes naši službu. To lze učinit například pomocí online podpory (https://napoveda.seznam.cz/cz/services/). Společnost však budeme s existující stížností informovat i my.

Další postupy, které může spotřebitel zvážit při krádeži účtu lze nalézt na podpoře společnosti Seznam.cz (zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/login/kradez-uctu/).

V případě zneužití identity doporučujeme spotřebiteli se obrátit na Policii ČR.

Závěrem spotřebitelům doporučujeme zabezpečit svůj účet co nejlépe - dvoufázové ověření a pravidelné změny silného hesla by měly být samozřejmostí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 07:48, před rokem

Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Dotazy uživatelů služeb společnosti Seznam.cz zodpoví operátoři technické podpory. Ti taktéž pomohou při řešení různých událostí ve spojení se službami společnosti. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.