Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry večer chtěl bych oznamit odcizeni meho emailu , je to už dil a jde videt když chci změnit heslo že tam je cizi email i telefoni čislo
jestli by šlo ten učet ziskat a nebo ho bloknout aby dotični nemohl muj byvalí učet zneužívat
|
Tweet |
V uvedeném případě doporučujeme kontaktovat přímo poskytovatele služby - tedy společnost Seznam.cz, neboť při řešení stížnosti budou potřeba citlivé údaje spotřebitele - domníváme se tedy, že nebude možné (ani vhodné) řešit stížnost přes naši službu. To lze učinit například pomocí online podpory (https://napoveda.seznam.cz/cz/services/). Společnost však budeme s existující stížností informovat i my.
Další postupy, které může spotřebitel zvážit při krádeži účtu lze nalézt na podpoře společnosti Seznam.cz (zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/login/kradez-uctu/).
V případě zneužití identity doporučujeme spotřebiteli se obrátit na Policii ČR.
Závěrem spotřebitelům doporučujeme zabezpečit svůj účet co nejlépe - dvoufázové ověření a pravidelné změny silného hesla by měly být samozřejmostí.
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Dotazy uživatelů služeb společnosti Seznam.cz zodpoví operátoři technické podpory. Ti taktéž pomohou při řešení různých událostí ve spojení se službami společnosti. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.