Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7003Nedoručení dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2015, před 10 lety

Staňka Ludwigová

Znění stížnosti

Dobrý den,právě mi došla trpělivost s tím,jak se doručují- spíš nedoručují obyčejné dopisy. Stalo se to již potřetí. Na stejnou adresu jsem zaslala konecm loňského roku,letos na jaře a pak ještě minulý týden přání do obálky své rodině na adresu Šeříkova,Ostrava Výškovice. 3x po sobě přání nedošlo.Vloni jsem poslala přání znovu a drze na zadní stranu obálky napsala- peníze tam fakt nejsou.A přání došlo. Zajímavé je,že obyčejná pohlednice vždy dojde,obyčejný dopis taky,ale jakmile pošlu větší přání k narozeninám v obálce- prostě nedojde.Už to hodlám řešit úřední cestou,protože toto fakt není normální.Zajímavé je,ať pošlu komukoliv jinému- myslím město,vždy dojde.Na této adrese bydlí sestra přes 20 let a za poslední dva roky vyvstal tento problém.


Požadované řešení

Co můžu požadovat? Celkem asi nic,protože obyčejný dopis nijak nedokážu.Ale zaplatím ne zrovna levné poštovné a nedojde to.Já mám pocit,že někdo má dojem,že v přání jsou peníze a tak se prostě někdo podívá... Chci jen vypátrat,co se na tomto okrsku děje.Doručuji noviny každý den,ale nedovolila bych si je jednou jedinkrát nedodat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2015 12:06, před 10 lety

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.