Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#70030Přetržený řetěz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2023, před rokem

Zdeněk Brož

Znění stížnosti

Dobrý den,,rozhodli jsme se koupit elektrokolo která nabízíte, přijatelná cena a kvalitní servis,,volba byla tedy jasná,. Nyní mě zkušenosti,, zhruba před měsícem proběhla garanční prohlídka,,najeto celkem 350 km ,,nyní po prohlídce najeto zhruba celkem 420 došlo k utržení řetězu,,Vemu tedy kolo a jdu na Vaši prodejnu požádat o opravu,,Zděleni Vašeho technika mě víc než překvapilo !?? dřív než za týden to nebude řetěz není skladem,,,, Vzhledem k Vaší reklamě vše pro zákazníka ?! Mě zděsilo!,, Tak banální věc jako řetěz v uvozovkách za pár stovek,, věc která se na El. Kolech kazí a vy jej nemáte?!! Nezlobte se ale to nemá nic společného s Vaším heslem?? Zákazník dělá naší firmu,,a nebo Vám je jedno zda budete mít recenzí ve stylu nekupujte kolo protože na řetěz budete čekat týden a v sezónu!! Jako správný obchodník by jste měli řešit hlavně spokojenost ,, když jej nemáte tak skočím vedle do obchodu a koupím , zákazníkovi řeknu že kolo bude druhý den,,vše ok a věřte že přístup se Vám vrátí v recenzích ,ale takto!? Neříkám že sevis postupoval špatně ,,ale né určitě ke spokojenosti přece jen El kolo nestojí pár stovek!!!A výsledek,, řetěz jsem nechal k reklamaci, nevím co na něm bude kdo hledat prostě se roztrhl ve spojce,,kolo jsem vzal a nechám vyměnit řetěz na vlastní náklady týden čekat v sezóně opravdu nebudu!!,,, banální věc a Vaše společnost to neumí vyřešit,,!! Prosím o zpětnou vazbu a váš postoj k celé věci ,, nepište mi prosím že postupujete dle reklamačniho řádu ,,v takové banalitě buď máte zájem o spokojené zákazníky nebo ne ?? Zkuste se zamyslet,,a díky za odpověď,, raději bych rád kdyby se někdo ozval z Vašeho užšího vedení ,, email přeci není jen osobní,, díky za zvážení a postoj Brož Zdeněk ***


Produkt

Řetěz není týden čekat v sezóně???!!!


Požadované řešení

Odezva z užšího vedení Vaší společnosti ,, telefonicky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 14:17, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Z výše uvedeného vyplývá, že společnost má na vyřízení reklamace 30 dní, přičemž "vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo uznána), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2023 14:57, před rokem

Pane Broži, Vaše rozladění nás mrzí a věřte, že pokud by to bylo jenom trochu možné, řetěz Vám na počkání rádi vyměníme. Tím spíše, pokud je kolo v záruční době a je cyklosezona v plném proudu. To, že se dodavatel někdy zpozdí, se stát může, i když se to snažíme eliminovat získáním náhradních dílů z několika zdrojů. Rádi bychom Vás požádali o trochu tolerance, těch řádově několik dní jistě nebude tak obtížné bez kola vydržet. Kolegové, kteří Vám řetěz objednali, se jistě co nejdříve ozvou a vyřeší vše k Vaší spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:47, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 23:37, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.