Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Spoj RJ 1012 Spišská Novás Ves --> Pardubice 30. 8. 2023
Den dopředu byla oznámena změna vypravené soupravy, otevřený vagon byl nahrazen vagonem s kupé. Cestovala jsem s malými dětmi, které byly umístěny do jiných kupé, každý do jiného. Společnost na email požadující umístění dětí do stejného kupé se mnou vůbec nereagovala. Personál vlaku byl neochotný a nijak mi nepomohl situaci řešit.
WC byla s výjimkou 1 jediného mimo provoz, což je u cesty trvající 7 hodin opravdu problém. V jednu chvíli byl vyřazena z provozu i jediná fungující toaleta a personál vlaku hlásil, že ve dvou stanicích bude přestávka 10 minut (Ostrava, Olomouc). tato doba samozřejmě stačila sotva k nalezení WC a zjištění, jak je před ním dlouhá fronta.
Spoj RJ 1012 Spišská Novás Ves --> Pardubice 30. 8. 2023, cena jízdenky 1492,-
Vrácení peněz.
Dopravce selhal ve všech ohledech. Není možné informovat den dopředu o změně umístění sedadel, pokud mají cestující místa u sebe, zvlášť když cestuje rodič s malými dětmi.
Zprovozění toalet.
Zaškolení personálu, který mi měl aktivně řešit nastalé situace, být nápomocný.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.