Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7004Neuznání reklamace č.RE15028708

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2015, před 10 lety

Petr Chvojka

Znění stížnosti

Společnost czc.cz u popisu produktu - Mobilní telefon Evolveo StrongPhone Q4 - uvádí, že tento telefon je odolný vůči nárazu a vibracím a navíc je vybaven displejem s dvouvrstvého tvrzeného skla s mimořádnou odolností proti poškrábání a tlaku. Je ideální pro outdoorové aktivity, práci na stavbě, dílně a v náročném terénu, kterému nevadí bláto, písek, voda, sníh, prach, vysoké a nízké teploty a hrubá špína. Cca po roce byl vadný reproduktor a telefon byl opraven v záruce. Tentokrát byl na telefonu prasklý a poškrábaný displej. Telefon je používán na stavbě, proto byl pořízen. Reklamace na prasklý a poškrábaný displej nebyla uznána z důvodu mechanického poškození, ke kterému by dle popisu produktu nemělo docházet. Jedná se tedy o klamavou reklamu?


Produkt

GSM Evolveo StrongPhone Q4, Quad Core, vodotěsný, odolný


Požadované řešení

Výměna prasklého a poškrábaného skla, které by dle výše uvedeného popisu mělo být vůči tomuto odolné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2015 11:44, před 10 lety

Nemá-li zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, které kupující očekával s ohledem na povahu zboží nebo které prodávající popsal či inzeroval v reklamě, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Stejně je posuzován i případ, kdy se věc nehodí k účelu, k němuž je obvykle užívána. V takovém případě může kupující uplatnit práva z vadného plnění.

Kupující je pak oprávněn požadovat opravu zboží nebo dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Místo uvedených nároků lze vždy žádat přiměřenou slevu z ceny zboží.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Odpovědnost za vady se v obecné rovině nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Je-li však inzerovanou vlastností konkrétního modelu zboží odolnost proti mechanickému poškození, bude třeba zkoumat, pro jaké případy je zachování vlastností garantováno a jak ke vzniku poškození došlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2015 15:28, před 10 lety

Dobrý den pane Chvojko.

V tomto případě se doporučujeme obrátit na znalce, který by posoudil odolnost telefonu a jeho mechanické poškození. Displej telefonu je odolný vůči tlaku a škrábancům. Pokud ale dojde k pádu telefonu nebo silnému mechanickému poškození, displej praskne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 09:44, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme ho o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:10, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.