Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Otřesné chování pokladní, první dojem strašný ani úsměv ani příjemné pozdravení. Člověk se doslova musí doprošovat o schválení o totožnosti 18 let. Přestože mi je 24 a jako puberťák s tetováním se vážně nepovažuju. Celé toto nedorozumění zachránil pán na security. Který ode mě dostává potlesk a poklonu. I když jsem neměla doklad u sebe přesto jsem měla doklad nafocený. To ale paní pokladní očividně nestačilo. A její chování opovržení bylo ještě více vidět. Již nebudu zákazníkem této pobočky. Páč u této paní s tímhle chováním to není poprvé a sama vím jaké to je pracovat s lidmi denně, ale nikdy bych si nedovolila to co ona. Nejspíš za dnešní milé chování a úsměv musí člověk zaplatit. Dělat obličeje a znechucení před zákazníkem, je prostě neprofesionální. Pokud někoho nebaví práce proč musí kazit den jiným?
Seidlová
Penny Horní Měcholupy
Víno červené
Pokud se někdo musí doslova doprošovat aby mu uznali věk i když nemá u sebe občanku fyzicky - pouze jen fotku. Je strašné jakým chováním je obklopen od pokladní ! Pokud mám někoho vidět naposledy když odcházím z prodejny a celý dojem z nákupu mi zkazí chováním. Je jasné že se člověk naštve a odejde a již nevstoupí do jakékoli pobočky Penny. Děkuju za pochopení.
|
Tweet |
Žádný zákon neukládá prodávajícímu povinnost (ani právo) kontrolovat občanský průkaz. Povinností prodávajícího je neprodávat alkohol osobám mladším 18 let. Zároveň kupujícímu není uložena povinnost legitimovat se občanským průkazem prodavači. České zákony neukládají ani povinnost nosit občanský průkaz u sebe, natož se jím prokazovat. Máme za to, že průkaz, na kterém je fotografie a datum narození, je k prokázání věku dostačující.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.