Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70056Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2023, před rokem

Blanka Poczatková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme si od cestovní kanceláře DER Touristik CZ a.s./Eximtours, IČ 45312974,
zájezd do hotelu Caribbean World Mahdia, Mahdia, Tunisko konaného v termínu od 8. srpna do 15. srpna 2023, pro dvě osoby. Číslo smlouvy uzavřené s cestovní kanceláří je 190525795. Smlouva byla uzavřena dne 20. července 2023.
Dne 18. 8. 2023 byla podána reklamace z důvodů:
- Otřesného ubytování, které bylo řešeno celý pobyt běháním na recepci a také byl sepsán reklamační formulář a předán neschopnému delegátovi Faouzi Methnenimu, který však formulář neodeslal do CK. Přikládám fotodokumentaci a videa:
https://uloz.to/tamhle/7VSCibFc08hx#!ZGx4AGR1LwHmZQSuMJMyLJAxLGNlrTt4ZS9PYayjoxyXBQV2

https://uloz.to/tamhle/YuVZkpPzJ62I#!ZGpkZmR2ZGN3LmpkMQR0AwOuAwtlMxxlAxcbAayfBSEwLJZ3Mt==

- Nemohli jsme se dostat do pokoje – nefunkční karta.
- Zcela nefunkční wifi.
- Pouze 2 dny bylo pivo a cola, jinak po celou dobu nebylo, pouze možnost si zakoupit za 8 TDN (měli jsme all inclusive). Dva dny nebylo mléko do kávy.
- V jídelně špína, fronty a příděl jídla a zákusků a pokud už jsme jídlo měli na stole, tak jsme sháněli příbory. Když jsme je sehnali, jídlo bylo studené. Pitná voda byla k dispozici pouze na jednom místě (i ta s výpadky).
- WC na pláži katastrofa.

Dne 6. 9. 2023 byl doručen e-mailem voucher na další zájezd v hodnotě 2800Kč. S tím nesouhlasím, proto jsem žádala o přešetření vyřízení reklamace.


Produkt

Nebyly dodrženy podmínky ve smlouvě.


Požadované řešení

Finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 09:16, před rokem

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 10:56, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 08:58, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.