Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70065Poškozené zavazadlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

34 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2023, před rokem

Milan Sliacky

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 1.9.2023 jsme se vraceli z dovolené v Egyptě letem QS2529 provozovaným společností Smartwings, jméno cestujícího Milan Sliacky. Teprve doma po vybalení zavazadel jsme zjistili, že jeden kufr je výrazně poškozen - zničení rámu kufru.


Produkt

cestovní kufr značky Prego, vnitřní rozměry cca 70 x 45 x 25 cm, objem cca 80l, současná cena kufru obdobných parametrů je cca 1600 Kč


Požadované řešení

S ohledem na značné poškození budeme nuceni koupit kufr nový. Žádáme proto o úhradu poškození v ceně nového kufru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 12:13, před rokem

Dle podmínek společnosti je cestující povinen nahlásit dopravci poškození zavazadla nebo poškození obsahu neprodleně, jakmile jej zjistí (nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla).

V případě poškozeného zavazadla je nutné mít pro uplatnění škody:
- protokol o poškození sepsaný u handlingového partnera, ev. je možné škodu dohlásit vyplněním on-line formuláře dopravce ve stanovené lhůtě,
- palubní vstupenku,
- zavazadlový lístek,
- foto poškozeného zavazadla,
- adresu a bankovní spojení,
- účet s pořizovací cenou poškozeného zavazadla nebo potvrzení hodnoty zavazadla,
- doklad o opravě zavazadla nebo potvrzení o neopravitelnosti.

Cenu zavazadla tedy není nutné dle smluvních podmínek společnosti dokládat účtem, ale je možné ji doložit i potvrzením hodnoty zavazadla.

Více informací ohledně reklamace zavazadel u společnosti Smartwings nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/images/predpisy-formulare/reklamace-zavazadel.pdf.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.