Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70066Špatně označené číslo letu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2023, před rokem

RICHARD KOLEŠKA

Znění stížnosti

Od CK mě přišli na email informace ohledně rezervace a odbavení na dovolenou z rodinou. V rámci informací jsem si na stránkách letiště Praha zaregistroval číslo letu, které bylo uvedené v rezervaci zájezdu aby mě informovali ohledně odletu. 24h před odletem přišli informace formou sms na můj mobilní telefon, dle kterých jsme se až do odletu řídili. Po příjezdu na letiště jsme se v rámci odbavení dozvěděli že jsme se dostavily ke špatnému odletu. Že náš let před 5ti minutami odletěl.
Šly jsme tedy na informace k letecké společnosti, kde nám nejdříve bylo řečeno, že CK nám umožní cestovat tímto letem, za 5 minut už to bylo jen dvě místa a za dalších 5 minut, že si musíme zaplatit pro všechny nové letenky ( bylo nás dohromady 5 osob z toho jedno dítě ve věku 2roky) abychom mohli odletět. Samozřejmě že jsme zakoupili nových 5 letenek abychom se na dovolenou vůbec dostali.
Při tom jsem vlastně zjistil že při zadávaní info o odletu mě bylo posláno formou sms jiné číslo letu než jsem zadával, jelikož CK nám dala staré označení letu. Proto jsme vše v rámci odjezdu na letiště plánovali na jiný čas než jsme správně měli.
Lze nějak vymáhat kompenzaci za znovu nakoupené letenky?
Již jsem kontaktoval leteckou společnost Smartwings, letiště Praha i CK Čedok, ale nikdo se nemá k nějakému řešení.


Požadované řešení

Vrácení peněz za znovu koupené letenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 17:13, před rokem

Pořadatel dle § 2529 občanského zákoníku sdělí spotřebiteli zejména údaje o plánovaných časech odjezdu, popřípadě o lhůtách pro odbavení, plánovaných časech zastávek, dopravním spojení a příjezdu. Spolu s poskytnutím údajů předá pořadatel zákazníkovi v téže lhůtě nezbytné stvrzenky, poukázky a přepravní doklady, zejména letenku, poukaz k ubytování nebo stravování, doklad nutný pro poskytnutí fakultativních výletů nebo jiný doklad, jehož je pro uskutečnění zájezdu třeba.

Dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku platí, že v případě, kdy smlouva o zájezdu zahrnuje i přepravu osob, je pořadatel povinen poskytnout zákazníkovi bez zbytečného odkladu a bez dodatečných nákladů rovnocennou přepravu do místa odjezdu, nebo do jiného místa, na němž se smluvní strany dohodly.

Jestliže cestovní kancelář sdělila spotřebiteli nesprávné údaje, na základě kterých se nedostavil na letiště včas, byla by povinna spotřebiteli nahradit vzniklou škodu (nově zakoupené letenky).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2023 09:51, před rokem

Spotřebitel nás požádal o možnost přidání vyjádření, které obdržel od společnosti. Stížnost proto přeřazujeme na něj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2023 14:28, před rokem


RICHARD KOLEŠKA

Naše odpověď
Paní
Nikola Štefanová
Reklamační oddělení Čedok a.s.
Smlouva o zájezdu č. 10694388
Vyrozumění o vyřízení reklamace
21. září 2023
Dobrý den,
Bohužel nemohu souhlasit s Vaší odpovědí.
Vzniklou situaci jsme se snažili řešit hned a přímo na letišti. Letecká společnost dokonce kontaktovala okamžitě CK a celou vzniklou situaci se snažila vyřešit. Bohužel CK nenabídla žádné řešení a ani pomoc, a to ani za předpokladu, že se jedná o odlet starší osoby s potížemi pohybového aparátu a dvouletého malého dítěte. Delegát Vaši společnosti nám doporučil, že vše máme vyřešit až po návratu z dovolené na pobočce vaší CK, kde jsme byli a bylo nám řečeno, že vše musíme řešit přes vaše reklamační oddělení.
Dle instrukcí jsme se dostavili na letiště dle informací, které mi byli odeslány z letištního portálu 24 hodin před odletem. Jelikož jste udali špatné označení letu (které, dle letiště) není již aktuální, byla nám předána informace na jiný let.
Dále máte na veškerých smlouvách uvedeno, že:
Uvedené časy zahájení a ukončení zájezdu vycházejí z letového/jízdního řádu platného v době uzavření této smlouvy. V případě zakoupení svozu/rozvozu se
zahájení a ukončení zájezdu prodlužuje o čas potřebný k svozu/rozvozu.
Jestliže Vy, jako cestovní kancelář, mně, jakožto spotřebiteli, sdělíte nesprávné údaje, které jsem písemně předložil, v rámci vyjádření letiště, je Vaše společnost povinna nahradit vzniklou škodu (nově zakoupené letenky).
Pořadatel dle § 2529 občanského zákoníku sdělí spotřebiteli zejména údaje o plánovaných časech odjezdu, popřípadě o lhůtách pro odbavení, plánovaných časech zastávek, dopravním spojení a příjezdu. Spolu s poskytnutím údajů předá pořadatel zákazníkovi v téže lhůtě nezbytné stvrzenky, poukázky a přepravní doklady, zejména letenku, poukaz k ubytování nebo stravování, doklad nutný pro poskytnutí fakultativních výletů nebo jiný doklad, jehož je pro uskutečnění zájezdu třeba. Jestliže cestovní kancelář sdělila spotřebiteli nesprávné údaje, na základě kterých se nedostavil na letiště včas, byla by povinna spotřebiteli nahradit vzniklou škodu (nově zakoupené letenky).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, budu nucen celou záležitost předat na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci.
S pozdravem
Koleška Richard
Vyjádření společnosti.

Vážený pane Koleško,
opakovaně si Vás dovolujeme kontaktovat ve věci Vaší reklamace podané u CK Čedok. Předně bychom Vám chtěli upřímně poděkovat, že jste si pro zajištění Vaší dovolené zvolili právě naši cestovní kancelář. Jsme Vaší přízní velice potěšeni a zároveň nás mrzí, že zájezd zcela nenaplnil Vaše očekávání.
Přezkoumávání oprávněnosti reklamace klientů je pro CK Čedok důležitou součástí poskytovaných služeb, které věnujeme patřičnou pozornost. Nedostatky zájezdů bývají velice různorodé a mnohdy nesouvisí s kvalitou cestovní kanceláře. CK Čedok nebere stížnosti svých klientů na lehkou váhu, věnuje jim maximální pozornost a dbá na jejich prioritní zpracování.
Na základě Vašeho podnětu jsme znovu shromáždili veškeré potřebné podklady a prověřili Vámi uváděné skutečnosti. Po jejich vyhodnocení si Vám k Vaší reklamaci dovolujeme sdělit následující.
Vaše nespokojenost s výslednou podobou zájezdu nás opravdu velice mrzí, avšak i po opakovaném prošetření Vaší reklamace jsme nuceni trvat na způsobu, jakým byla Vaše reklamace vyřízena.
Mrzí nás, že Vám nemůžeme sdělit příznivější informace a pevně věříme, že naše vyjádření přijmete s pochopením.

S úctou,



Nikola Štefanová
Reklamační oddělení
E-mail: reklamace@cedok.cz

Čedok a.s., Na Najmanské 915/5, 710 00 – Slezská Ostrava, CZECH REPUBLIC
www.cedok.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2023 10:40, před rokem

Vzhledem k výše uvedenému vyjádření společnosti ohledně jejího neměnného stanoviska k reklamaci stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté informace o reklamaci.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.