Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nepřijde mi fér rušit možnost AirPlay v aplikaci O2TV 2.0.
Vyjádření O2, že se jedná o dočasný problém na kterém se pracuje mi přijde zavádějící neboť z původní aplikace O2TV se tato možnost také ztratila! Nefunguje zrcadlení obrazovky a nefunguje ani propojení přes HDMI, vše jste to zablokovali! Proč?
To si mám jako koupit 2 další set top boxy, když nemám v jiných místnostech chytrou TV?
Tento přístup se mi opravdu nelíbí a proto od O2 odcházím! Doufám, že se stejně rozhodne více lidí, aby se vám tyto praktiky nevypláceli...
Umožnit AirPlay
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí mne Vaše nespokojenost. Aplikaci neustále vyvíjíme a optimalizujeme jí a postupně přidáváme nové funkcionality. Je tedy možné, že se do budoucna tato funkce zase vrátí. Přesný termín ale není znám.
Děkuji za pochopení, s pozdravem
Radek Nowak
O2 Czech Republic a.s.
Dobrý den, a proč tedy tato možnost zmizela i z původní aplikace?
Argument typu “aplikaci vylepšujeme a očekáváme tuto funkci v budoucnu” pak ale nekoresponduje se skutečností, že z původní aplikace tato funkce byla záměrně odstraněna.
Nebo se pletu a důvod je jiný?
Bylo by fér, kdyby jste to řekli narovinu a nedělali z lidí blbce. Jako třeba s tím, že na aplikaci pro Apple TV pracujete… Ale realita je taková, že to tvrdíte už 5 let.
Dobrý den,
děkuji za reakci. Stará aplikace již byla na hranici technických i kapacitních možností. S příchodem nové platformy se i blíží spuštění O2 TV pro Apple TV. Je mi líto, že takto dlouho čekáte, ale věřím, že zanedlouho již bude pro Vás dostupná. Děkuji za trpělivost.
Radek Nowak
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den a můžete mi tedy vysvětlit, proč jste odstranily funkce AirPlay, proč nefunguje HDMI, zrcadlení obrazu a podobně? Je to již x měsíců a žádná změna se nekoná!
Že bude aplikace na AppleTV brzy hotová čtu již 4 roky. Můžete mi říct, kdy plánujete alespoň něco z toho, co slibujete spustit?
Dobrý den,
mrzí mne Vaše nespokojenost. V tuto chvíli se zaměřujeme na funkčnost aplikace, její optimalizaci a hladký chod. Doplňkové funkce jsou v plánu, ale přesný datum bohužel není znám. Uvědomuju si, že na aplikaci pro Apple TV zákazníci čekají dlouho, ale věřte mi, že na ní pracujeme a je v plánu jí vydat. Omlouvám se za komplikace se sledováním a prosím o trpělivost.
Radek Nowak
O2 Czech Republic a.s.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.