Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne 23.6.2023 jsem u AAA Auto V Brně prodávala automobil vše jsme vyřídili na místě dokonce jsem jim zaplatila 3499,- za přepis vozidla, plnou moc jsem dodala do 2 dnů, myslela jsem že vše proběhne v pořádku. Od té doby mi přišli 4 pokuty za rychlost, a pokuta za nepojištěne vozidlo. Poslední pokuta přišla dokonce na jinou spz, ale na mé jméno, pod vin kódem auta které jsem prodávala. Požadují navrácení zaplacené služby za přepis vozu, jelikož se tak nestalo a napraví chybu. Děkuji Horáková
Přepis vozu Superb ***
Požadují vrácení peněz za službu přepisu vozidla.
|
Tweet |
Dle § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu. Pokud by byla žádost o zápis změny podána včas, neměla by hrozit pokuta pro nedodržení uvedené lhůty.
Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.
Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.
Jestliže služba (zápis změny vlastníka) nebyla poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, doporučujeme spotřebiteli službu u společnosti reklamovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Horáková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z výkupního oddělení. Dostala jsem zpětnou vazbu, že kolegové s Vámi byli v kontaktu, pokuty jsme se zavázali uhradit. Vaše záležitost by měla být již vyřešena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: