Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#70089Prodávané pečivo s předchozího dne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2023, před rokem

Martina Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den. Už několikrát se mi stalo , že jsem si domů přinesla staré pečivo zamícháme v tom čerstvém .Je to dost nepříjemné , když za to zaplatím a potom zjistím , že to není v požadované kvalitě. Pro upřesnění to bylo v Lidlu v Litoměřicích. Doufám , že se postaráte o nápravu . Chápu , že nechcete mít velké odpisy, ale zrovna na pečivu je snižovat se mi nezdá správné. Stačilo by k večeru to pečení poupravit aby toho tolik nezbylo.


Produkt

Stalo se mi to s Loupákem, který byl jak kámen a s cerealní bagetou , kterou bych rozbila i ořech .


Požadované řešení

Řešení je jednoduché. Nepečte k večeru tolik aby jste to museli schovávat do druhého dne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 09:47, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2023 09:56, před rokem

Dobrý den, pani Vaňková. Děkujeme za upozornění. Situaci prověříme, do budoucna se budeme snažit těmto situacím předejít. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:54, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 22:53, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.