Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Už několikrát se mi stalo , že jsem si domů přinesla staré pečivo zamícháme v tom čerstvém .Je to dost nepříjemné , když za to zaplatím a potom zjistím , že to není v požadované kvalitě. Pro upřesnění to bylo v Lidlu v Litoměřicích. Doufám , že se postaráte o nápravu . Chápu , že nechcete mít velké odpisy, ale zrovna na pečivu je snižovat se mi nezdá správné. Stačilo by k večeru to pečení poupravit aby toho tolik nezbylo.
Stalo se mi to s Loupákem, který byl jak kámen a s cerealní bagetou , kterou bych rozbila i ořech .
Řešení je jednoduché. Nepečte k večeru tolik aby jste to museli schovávat do druhého dne.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pani Vaňková. Děkujeme za upozornění. Situaci prověříme, do budoucna se budeme snažit těmto situacím předejít. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem Lidl v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.