Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si u zmíněné firmy repasovaný toner.Byly jsme domluveni na tom,že pošlu prázdný ten svůj.Po uskutečnění všech transakcí jsem toner musela vrátit,protože nefungoval.Najednou se začali zastřešovat tím,že na produktu byl jejich štítek.Od začátku jsem předpokládala hladký průběh.´Bohužel se tak nestalo. Dosud mi nepřišlo ani vyrozumění.Přestože jsem jim dala písemnou žádost o navrácení peněz a mého prázdného toneru.Dnes jsem tam volala a bylo mi sděleno,že mi nic neuznávají,prý jsem jim vrátila špatný toner né jejich.
výměna-repas,
Vrácení peněz a pokud né prázdného toneru tak adektvátní částku za originální prázdný toner.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla prokázat, že vrácený toner skutečně zakoupila u dané společnosti. K tomu je vhodné dohledat příslušné platební doklady jako účtenku či výpis z bankovního účtu, který potvrzuje provedenou transakci. Bylo-li zboží zasláno prostřednictvím poštovních služeb, je vhodné uschovat i doklad prokazující doručení zboží, popřípadě také původní obal. Identifikace konkrétního kusu zboží by rozhodně neměla být vázána na štítek s logem či názvem společnosti, zvláště pokud takové označení lze snadno odstranit. Pomoci zde může například výrobní číslo, pokud je zaznamenáno i v objednávce nebo na platebním dokladu.
Jestliže kupující doloží platební doklad na zboží, které společnost skutečně nabízí, je na prodávajícím, aby vyvrátil, že se jedná o jím prodaný výrobek.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.