Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.9.2023 v 16.15 si na nádraží v Kralupech nad Vlt. můj vnuk kupoval jízdenku na neděli do Mostu. Pokladní mu prodala
jízdní doklad na věk 6-15. Vnuk na špatnou jízdenku poukázal, je mu skoro 18,žádal tedy o výměnu. Paní pokladní toto odmítla,
s tím, že je to jedno, cena prý stejná a navíc si toho nikdo nevšimne. Vnuk spěchal, řešíme to tedy nyní, zřejmě nějakým stornem, nebo výměnou, každopádně návštěvou nějakého nádraží. Plány jsme sice měli trochu jiné, ale není to poprvé, co nám České dráhy narušily program. Paní pokladní se evidentně nechtělo dělat storno, tak vnuka záměrně vystavila reálné hrozbě pokuty !!!
Rozhodně finanční postih neschopné, neochotné pokladní která vydává chybné jízdenky a odmítá je stornovat.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si zakoupené jízdenky kontrolovali co nejdříve po zakoupení, nejlépe ihned. Pokud spotřebitel zjistí, že mu byla prodána jízdenka neodpovídající objednávce, je vhodné na to upozornit pracovníky Českých drah a trvat na výměně jízdenky za správnou.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.