Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70101Prodej chybné jízdenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2023, před rokem

Jaroslava Benešová

Znění stížnosti

Dne 8.9.2023 v 16.15 si na nádraží v Kralupech nad Vlt. můj vnuk kupoval jízdenku na neděli do Mostu. Pokladní mu prodala
jízdní doklad na věk 6-15. Vnuk na špatnou jízdenku poukázal, je mu skoro 18,žádal tedy o výměnu. Paní pokladní toto odmítla,
s tím, že je to jedno, cena prý stejná a navíc si toho nikdo nevšimne. Vnuk spěchal, řešíme to tedy nyní, zřejmě nějakým stornem, nebo výměnou, každopádně návštěvou nějakého nádraží. Plány jsme sice měli trochu jiné, ale není to poprvé, co nám České dráhy narušily program. Paní pokladní se evidentně nechtělo dělat storno, tak vnuka záměrně vystavila reálné hrozbě pokuty !!!


Požadované řešení

Rozhodně finanční postih neschopné, neochotné pokladní která vydává chybné jízdenky a odmítá je stornovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 06:47, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si zakoupené jízdenky kontrolovali co nejdříve po zakoupení, nejlépe ihned. Pokud spotřebitel zjistí, že mu byla prodána jízdenka neodpovídající objednávce, je vhodné na to upozornit pracovníky Českých drah a trvat na výměně jízdenky za správnou.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.