Počet nahlášených stížností: | 372 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, nerada píši tuto stížnost, ale jsem opravdu vytočená. Po několikáté jsem zažila spoždění vlaku, ale dnes to byla konečná! Na vlak jsme čekali dlouho a aplikace mi neustále psala bez spoždění to bych i zvládla, ale spoždění se stále zvětšovalo lístek koupený a vyhodili nás kvuli pozdnim hodinam z vestibulu a já po zánětu močového měchýře tohle opravdu nepotřebuji a neocením tohle. Po dalších dvaceti minutách už jsme to vzdali a lístky zahodili- 4*49 korun a byli jsme donuceni vzít si taxi- 800kč. Velmi nemilá zkušenost a poprosila bych o náhradu alespoň nějakých nákladů kvůli vašemu pochybení. Děkuji Urbášková a zde cislo uctu- *** .
Vsechno na ***
Vratte mi penize
|
Tweet |
Podle stránek společnosti závisí výše kompenzace na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů společnosti. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou.
Například v případě nezaviněného zpoždění v délce trvání 31-90 minut má cestující právo na vrácení 25 % z jízdného, v případě zaviněného zpoždění v délce 31-60 min. pak 50 % z jízdného.
Pokud se jednalo o vlakový spoj a zpoždění bylo předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci v příslušné výši vzniká spotřebiteli vždy.
Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Totéž platí při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.