Společnost


Petr Skala

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7011Nevyřízená reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2015, před 10 lety

Aniko Špičková

Znění stížnosti

V srpnu 2014 jsme objednali kurník v hodnotě 5999Kč. Kurník byl dodán mimo domluvený termín a kvůli pobytu v zahraničí jsme zásilku otevřeli až po uplynutí 1m lhůty pro reklamaci zboží. Zboží bylo nekompletní a velmi špatné kvality, takže prodejce na základě dodané fotodokumentace reklamaci uznal. Zboží jsme odeslali zpět prodejci v říjnu 2014. Od této doby čekáme na vrácení peněz nebo zaslání nového zboží. Prodejce na výzvy nereaguje.


Produkt

Kurník, dřevěný, montovací


Požadované řešení

Žádáme přednostně o vrácení peněz, pokud by to nešlo, tak o zaslání nového zboží (cena dopravy na účet prodejce).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 09:16, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 09:48, před 9 lety

Na žádost spotřebitelky byla stížnost přeřazena na ni. Vzhledem k tomu, že se však k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2015 09:56, před 9 lety


Aniko Špičková

Dobrý den, děkuji za pomoc. Firma nám peníze za zboží vrátila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.7.2015 10:11, před 9 lety


Aniko Špičková

Hodnocení: