Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2014 jsme objednali kurník v hodnotě 5999Kč. Kurník byl dodán mimo domluvený termín a kvůli pobytu v zahraničí jsme zásilku otevřeli až po uplynutí 1m lhůty pro reklamaci zboží. Zboží bylo nekompletní a velmi špatné kvality, takže prodejce na základě dodané fotodokumentace reklamaci uznal. Zboží jsme odeslali zpět prodejci v říjnu 2014. Od této doby čekáme na vrácení peněz nebo zaslání nového zboží. Prodejce na výzvy nereaguje.
Kurník, dřevěný, montovací
Žádáme přednostně o vrácení peněz, pokud by to nešlo, tak o zaslání nového zboží (cena dopravy na účet prodejce).
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Na žádost spotřebitelky byla stížnost přeřazena na ni. Vzhledem k tomu, že se však k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za pomoc. Firma nám peníze za zboží vrátila.
Hodnocení: