Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#70114Presmerovani zasilky na jine vydejni misto.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2023, před rokem

Frantisek Putna

Znění stížnosti

Dne 5.9.2023 jsem si pres Allegro PL objednal zbozi na vydejni misto Zamecka v Brne. Ve ctvrtek 7.9.2023 mi prisla SMS,ze zasilka byla presmerovana na ulici Rebesovicka v Brne. Na to jsem kontatoval Zasilkovnu, ze pokud bude zasilka presmerovana na toto vydejni misto ,tak si zasilku neprevezmu. Pozdeji jsem jeste psal stiznost pro presmerovani zasilky na Zasilkovnu. Od Zasilkovny zadna odpoved a zbozi mi 8.9.2023 dorucili na ulici Rebesovicka. Dne 8.9.2023 po obdrzeni kodu jsem byl na vydejnim miste na ulici Zamecka ,kde kapacita zasilek pro Zasilkovnu [vydej a prijem byla na 50% kapacity] Lzi Zasilkovny ,ze z kapacitnich duvodu byla zasilka presmerovana na me nefunguji. Tudiz jsem oslovil jak Allegro tak i prodejce aby tento problem se Zasilkovnou zacali resit. Kazdy kdo si precte na tomto webu stiznosti na Zasilkovnu zjisti ,ze to je standartni chovani Zasilkovny. Bohuzel v mem pripade Zasilkovna tvrde narazi. Zbozi na vydejnim miste na ulici Rebesovicka si neprevezmu a jak Allegro tak i prodejce, kteri platili doruceni vyzvu aby za vraceni zbozi Zasilkovne nic nezaplatili, protoze nedorucila zbozi na pozadovane vydejni misto a chteli po teto firme kompenzace za zmareny obchod a dalsi problemy tim zpusobene. Rovnez vyzvu Allegro aby si naslo noveho seriozniho dopravce pro dopravu zasilek na uzemi CR. Drive nebo pozdeji bude muset Allegro tyto problemy se Zasilkovnou zacit resit,pokud nechce prichazet o zakazniky. Rovnez jsem vyzval firmu na ulici Rebesovicka at si se zasilkou delaji co chteji ,ze zasilka nebude vyzvednuta.


Produkt

Allegro smart doruceni na vydejni misto


Požadované řešení

Dne 18.9.2023 bude zasilka pripravena k vyzvednuti na vydejnim miste na Ulici Zamecka a kde bude zasilka skladovana do te doby je problem Zasilkovny. [V pondeli odjizdim na dovolenou a vracim se 17.9.2023] Toto bylo take naposledy co se mnou Zasilkovna hrala tuto spinavou hru ,kdy my vam dorucime zasilku kam my chceme a bud si ji vyzvednete na jinem miste nebo zbozi neuvidite a jeste zaplatite dopravu zpet. tento zpusob natlaku [vydirani ]na me nefunguje. V opacnem pripade si delejte se zasilkou co chtete ,pro me nebyla dorucena na mnou vybrane vydejni misto a budu chtit od prodejce vraceni cele castky za zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 08:40, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2023 13:57, před rokem

Dobrý den, Františku, v případě, že je zákazníkem zvolené výdejní místo plné, je zásilka přesměrovaná na blízké volné výdejní místo. Je tomu tak z důvodu, aby ji měl ideálně ještě ten den k dispozici. Jedná se o standardní postup, který je uvedený i v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf. Pokud vám adresa náhradního výdejního místa nevyhovuje, doporučujeme se obrátit na náš zákaznický servis (+420 216 216 516) a domluvit se s kolegy na dalším postupu. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2023 15:22, před rokem


Frantisek Putna

Přestaňte mě lhát. Já narozdil od vás byl v Patek 8.9.2023 okolo 15.00 na ulici Zámecka a viděl jsem jak byla naplněná kapacita. Bylo to nějakých 50%. Na Ulici Rebesovickou jste zasilku doručili po pracovní době. Co se týká vašich obchodních podminek, tak jsou mě celkem víte kde. Přepravu a platbu zajišťovalo Allegro ,ale máte možnost kontaktovat Allegro s vašimi obchodními podmínkami. Třeba pochopí ,ze když se nějaký Jouda ze Zasilkovny špatně vyspi,tak například pošle zásilku do jiného města. Další možnost je že Allegro si najde nového spolehlivého partnera pro doručování zásilek. Opravdu si myslíte ,ze Allegro bude investovat peníze do reklamy aby získalo zákazníky a bude přicházet o zákazníky jen proto ,ze Zasilkovna není schopna přepravit zboží z bodu A do Bodu B?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2023 13:22, před rokem

Dobrý den, v předchozí zprávě jsme popsali postup, jak by mělo doručení proběhnout dle našich standardních procesů. Omlouváme se, pokud tento postup nebyl dodržen, to se rozhodně nesmí stát. Budeme rádi, když nám pošlete trasovací číslo zásilky. Prověříme, jak doručení probíhalo, a případně zjednáme nápravu, aby k něčemu takovému už nedošlo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2023 13:13, před rokem


Frantisek Putna

Dobry den. To by jste meli kontaktovat odesilatele a platce prepravy. Tracking number je Z3974405338. Adresa doruceni byla na ulici Zamecka vy jste to presmerovali na ulici Rebesovicka a az na moji stiznost byla zasilka znovu poslana na ulici Zamecka, kde byla vyzvednuta. Pokud by jeste nekdy byla vami zasilka presmerovana ,tak zasilku neprevezmu a budu to resit s firmou, ktera zasilku poslala a ne s vami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2023 13:39, před rokem

Dobrý den, děkujeme za trasovací číslo zásilky. Necháme prověřit celý proces doručení a případně zjednáme nápravu, aby se něco takového neopakovalo. Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci dokázat, že naše služby stojí za to. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.10.2023 12:34, před rokem


Frantisek Putna

Hodnocení:

Komentář: Prestante preposilat zasilky nekam ,kam to zakaznici nechteji. Kazdy zakaznik vi kde je pro neho nejlepsi misto k vyzvednuti zasilky.